2016-04-07

Things I Love Thursday #64


Ahogy írom a listát, látom, hogy egész sok program volt a héten, ez a tegnapi nap során csúcsosodott ki, amikor arra se volt időm, hogy egy telefont felvegyek délután 5 óra után. Szeretem, ha zajlik az élet, de amikor rohanni kell (szó szerint), azt már nem annyira. Számolom a napokat a szabadságig, már nagyon rám fér egy kis agyszellőztetés!


+ Jelentkeztem Via Hello Kaland online tréningjére, most kíváncsian várom a feladatokat, az elsőben mondjuk eddig nem teljesítek túl, de tetszik az ötlet! :)
+ Szombati molyos reggeli a Vital Caféban (fent), isteni a céklalevük és a céklás brownie is!
+ Életem első sült kacsamelle olyan puha lett, hogy kenyérre lehetett volna kenni.
+ Most már nem csak gyümölcsnap van a munkahelyemen, hanem turmixgép is, így a hétfői napot végigturmixoztam.
+ Megérkezett a Tizenegyes állomás és egy szakácskönyv, az Egyél jókat Ellával! - Utóbbit már olvasom, és teljesen rápörögtem.
+ Kávézóteraszos napsütötte kedd délután egy rég nem látott barátnőmmel.
+ Borozás a DiVinóban tegnap este a lányokkal.
+ Ok, én is beadtam a derekam a Lush Life-nak.

És felétek?

17 megjegyzés:

  1. A Helló Kalandról írsz majd valamikor? Kíváncsi lennék mi is ez, csak nem mélyedtem bele.
    Nagyon trendi ez a kávézó, tetszik :)
    Lush Life kb 2-3 hete a kedvenc zeném :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd szerintem a végén írok róla, most még nem látom, mire akar kilyukadni a dolog. :)
      Szerencsére egyre több jó hely van Győrben, ahol érdekes ételeket-italokat lehet kapni!

      Nem lehet nem imádni ezt a számot, pedig először annyira nem tetszett. :)

      Törlés
  2. Én is hellokalandozom :) A mostani feladat elég gyatrán áll eddig.
    Nagyon tetszik ez a kép, biztos a kávézó is jó lehetett!
    És a turmix miatt irigykedem - szerintem Te egész klassz helyen dolgozol :) Receptek alapján csinálod vagy érzésre ami jön?
    Hm, egy kis késő esti borozás nekem is jól jönne, no, lehet, megvan az esti programom otthon :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hurráá! :) Nekem is, direkt 3 különböző dolgot is kitaláltam, de azt hiszem, két találatom volt egész héten :D Amúgy tényleg működik ez a dolog,de szerintem csak akkor, ha igazán "mélyről" jön az, amit épp keres az ember.

      Igen, nagyon szuper munkahely, egy szavam se lehet, se a kollégákra, se a körülményekre. Most azokat turmixoltuk le, amik megszottyadtak már kicsit: mandarin, narancs, alma. Otthon meg mindenfélét, amit épp a boltban találok, rákaptam a fagyasztott málnára és a fagyasztott mangóra, legalábbis amíg nincsenek normális gyümölcsök.

      Na, volt borozás? :)

      Törlés
  3. Helló Kaland nálam is, nagyon élvezem! szerintem csak ezzel a kihívással is ellennék egy pár hétig, most épp rendszámokat gyűjtök (nagyon izgi, szerintem már az összes megyéből láttam autókat, plusz még két amerikait is!), de majd váltok témát, sok ötletem van még :D
    Jó volt még az idei első lángosozás vasárnap, szombaton meg kirándultunk a parajdi sóbányába a barátnőimmel. Vettem egy szmájlis fakanalat, olyan jópofa, és fenyőrügyszörpöt, gyerekkor-íze van, imádom. Vicces volt egyikük beszólása, 'Most hogy csak két hónap van hátra az egyetemből, minden másnap kell találkozzunk! Vagy ha nem, akkor legalább kétnaponta!' :D
    Jó még a Courseras tanfolyam, amit végzek és még mindig tart a szerelem a telefonommal (és még mindig el van hanyagolva a kindlim emiatt, mi lesz itt?!).
    Megkerült egy cipőm, amit harmadéven láttam utoljára, és felvettem egy szoknyát, ami nagyon tetszik de még nem volt rajtam, így mentem TDK-ra, olyan jól éreztem magam benne. Repiajándékba kaptunk egy jópofa sticket és kiderült, hogy egy egész kicsi teremben fogok előadni, ahol nincs színpad se, így már nem félek annyira. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Láttam instagramon is a képet! :D Én semmit nem találok, pedig 3 célt is belőttem magamnak. Pedig amúgy ismerős a jelenség.
      Milyen courserás tanfolyamot csinálsz?
      Ügyes legyél a TDK-n! ;)

      Törlés
    2. A Life of Happiness and Fulfillment :)

      Törlés
  4. Ezek nagyon jó programok, és mindjárt itt lesz az a szabi is. :)
    Nekem most a költözés volt a legnagyobb program, hú, még mindig fáradt vagyok, de kezdem megszeretni a kuckót. :) Vettem tegnap cicás párnát az Ikeában, szóval kezd otthonos is lenni. :D
    Most meg nemsokára megejtem az év első szabadtéri sörözését barátokkal, rám is fér, mert munkaügyileg borzasztó volt ez a hét, alkoholért kiált a szervezetem! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt a cicás párnát épp most láttam fb-n, igazán gyönyörűű!
      A legjobbak ezek az első szabadtéri kiülős iszogatások, imádom! :)

      Törlés
  5. Írjál majd a HelloKalandról, én se mélyedtem bele, mint Dóri, de érdekelnek az élményeid.
    Jó ez a zene, én is szeretem! :)
    Egyél jókat Ellával, hűűű ez is érdekes és még nem is hallottam róla. Én eléggé szeretem a zöldeket enni. :)

    Nálam: minden épp kifogy. Egyszerre. :D Esküszöm azon gondolkodom, hogy csak a kifogyós palackok miatt most érdemes lenne egy beauty blogot nyitni... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oksi, beszámolok majd róla! :) Eddig nem brillíroztam, és a hétvégi feladat meg nem tetszik annyira, még barátkoznom kell vele.
      Nézz bele egy könyvesboltban az Ellásba, ha szereted a szakácskönyveket úgy egyáltalán, de majd teszek fel képeket róla a blogra is, nekem nagyon-nagyon tetszik!

      Amikor minden kifogy, legalább van oka az embernek vásárolni :D

      Törlés
    2. Igazság szerint nem szeretem a szakácskönyveket annyira, de mindig reménykedem, hogy találok valami igazán jót. Meg fogom nézni! :) És kíváncsian várom a posztod is róla! :)

      Na, ez is igaz! :D bár az is, hogy a szekrényben is van még ;)

      Törlés
  6. A Hello Kaland engem is érdekelne majd. Én is elgondolkoztam rajta, de most annyira káoszos minden. Pont ma gondolkodtam, hogy jó lenne egy hét nyugi, hogy mélyebben el tudjak gondolkodni pár kérdésen :).

    Hű, jónak tűnik ez a szakácskönyv így első ránézésre.

    Egyéb... végre vettünk étkezőasztalt :) a Mömaxban, miután felfedeztem, hogy Pesten is van :D. Megérkezett a My Bottle üvegem, amit a jó időre vettem, hogy majd csinálok benne jó kis limonádékat a munkába.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mostanában nekem is nagyon besűrűsödött az élet, legszívesebben egy hétig csak ülnék és néznék ki a fejemből... Kitartás! :)

      Na most miattad rendeltem egy My Bottle kulacsot :D Pont azon gondolkoztam, hogy miben vihetnék turmixot a melóba. :)

      Törlés
    2. De jó, remélem tetszeni fog. Én alig várom, hogy megszemléljem azt az üveget most már élőben is, mert éppen megint külföldön vagyok munka miatt és még csak képen láttam, de izgatottan várom, hogy felavassam :).

      Én meg amúgy az Ella könyvet szereztem be rögtön.

      Törlés
  7. Ez a hét szuper volt amiatt hogy rengeteg szülinapi ajándékot kaptam például:Trónok harcás színezőt,kokuszos fa tusfürdőt,kolumbiai frei kávét és tegnap a párom elhívott sütizni illetve ettünk még sonka tálat epres limonádé,fehércsokis latte a Karolina kávézóba de még majd lesz egy két apró meglepi csakaz kicsit később. Szóval szupi volt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Boldog szülinapot utólag is! :)
      Szuper ajándékokat kaptál, a fa tusit már én is szaglásztam a boltban, majd nyárra bevetek egyet!

      Törlés