2016-07-29

Júliusi (könyves) zárás és helyzetjelentés

A poszt könyves fele elég halovány lesz, szerintem amióta aktívan olvasok (úgy 2006 óta), nem volt még ilyen hónapom, de az életem sem volt még ennyire sűrű soha. Augusztus közepe után kicsit fellélegezhetek majd, addig viszont elég sok dolog háttérbe szorul, például az olvasás is. 24 óra semmire sem elég, bár én már annak is örülnék, ha az alvásigényem nem lenne ekkora, de ahhoz újra kéne születnem. Megmutatom ezt a végtelenül minimális könyves kontentet, illetve alább azt is elmesélem, hogy mi történt velem mostanában, és a blog hogyan alakul majd a jövőben.



BESZEREZTEM...

...nulla darab könyvet. Juppí! A szandis akcióban kinéztem magamnak néhány példányt, például a Vanessa és Virginiát, a Járok egyet-et, meg valamelyik Emma Donoghue-t, de nem állok neki rendelgetni, majd megveszem őket, ha egyszer a boltban járok. Jelenleg a gondolattól is kiráz a hideg, hogy könyvet vásároljak, vagy bármilyen módon gyarapítsam a könyvtáramat.

ELOLVASTAM

Baráth Katalin: Arkangyal éjjel - Ha már egyszer keveset olvasok, legalább válasszak jól, nem? Tudtam, hogy valami ütős cucc kell az agysejtjeimnek, ettől ezt megkaptam, és szó szerint szomorú voltam, amikor nem olvashattam.
Különben még mindig nem hiszem el, hogy egy könyvet olvastam el júliusban.
Viszont annyi minden mást csináltam... szóval nem bánok semmit. Annak különösen örülök, hogy az Arkangyalt vittem nyaralni, annak meg végképp, hogy úgy tűnik, autópályán még a kocsi hátsó ülésén is tudok olvasni.

A BLOG

Kevesebb bejegyzés születik mostanában, amit nem is feltétlenül az időhiány, inkább az agyi kapacitásaim maximumon pörgetése okoz. Az, hogy mire fordítom az időmet, az nyilván a saját döntésem, a lényeg, hogy ez a nyár most nagyon nem az egy helyben fekvős, olvasós-írós (legalábbis nem úgy írós) napokról szól. Az agyam teljesen le van szívva, ezt meg leginkább úgy tudom kompenzálni, ha minél több offline programot szervezek magamnak, de ezeknek a száma is limitált, szóval próbálok lavírozni a szabad óráimban a különböző szabadidős tevékenységek között.
Ha már szabadidő... A Things I Love Thursday posztok szünetelnek, mint láthatjátok, ennek több oka is van: egyrészt kevés bejegyzésre van időm mostanában, és nem szeretném, hogy ez a heti rendszerességű tilt beszabályozzon vagy kényszerítsen arra, hogy márpedig posztot kell írni, ha nem akarom, hogy zsinórban több is a csütörtöki témáról szóljon. A másik ok meg az, hogy arra a következtetésre jutottam, hogy jobb, ha az életem itt tálalt darabjait megtartom magamnak. Írhatnék minden csütörtökön arról, hogy de szépen sütött a nap és hogy kinyitottam egy néninek a bejárati ajtót, meg hogy a friss őszibarack illata belengte a konyhát, de engem ennél felszínesebb dolgok is boldoggá tesznek, és egyszerűbb úgy mindenkinek, ha ezeket nem publikálom. Illetve ha nem akarom, hogy teljesen elmenjen a kedvem a blogolástól, akkor az a legjobb, ha szünetel ez a rovat.

Könyves irányban szeretnék továbbhaladni, időnként persze biztos lesznek más témák, amiket szeretek, meg ami épp foglalkoztat, de szeretnék visszatalálni oda, ahonnan egyszer elindultam, a kis kilengéseket meg előre is nézzétek el nekem. :)

Közben voltam egy ilyen helyen is

Közben elkészült az új weboldalam, amelyet egy másik szerelmemnek, az utazásnak szentelek, szóval ha több agymenésre vagytok kíváncsiak, akkor gyertek a Travel Journal-re (nemrég voltunk egy gyönyörű helyen, beszámoló hamarosan!), illetve gyanítom, hogy amint beköszönt a rossz idő, többet írok majd ide is.

A többiek:
Amadea
Dóri
Nikkincs
Nita
PuPilla

12 megjegyzés:

  1. Annyira szuper az új blog (de ezt már Twitteren is írtam sztem). Én a beszerzéses bejegyzésekkel vagyok úgy, hogy egyszerűen időm sincs megcsinálni. A májusi és júniusi is elmaradt, minden időmet lefoglalja most már dolog. A TILT-es dolgokat én speciel szerettem olvasni, de ezeket az apróságokat kiírhatod máshová is, a kényszeresség sosem jó.

    Utazz sokat és pesrze pihenj, az alvás nagyon fontos dolog :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :)))
      Én aztán megértelek. :) Kényszerből semmi hobbit nem érdemes csinálni, majd írsz beszerzős posztot, ha lesz időd/kedved. Éljen az offline élet (is)! :)

      Na, ma fél 12-ig aludtam, gondolom közben te áthurcoltál az új lakásba egy rakat költözős dobozt. :)

      Törlés
  2. A Járok egyet jó volt, tetszett, de Fabio Volotól az örök kedvenc a Ráadásnap. :) A Hely a világbant meg már lassan el kéne olvasnom tőle, csak eddig nem volt hozzá kedvem. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még nem olvastam tőle semmit, de mindenki a Ráadásnapot ajánlja egyébként. :) Most már valamelyikre sort kell kerítenem. :)

      Törlés
  3. Én se sokat olvastam a hónapban, annyi minden más volt :) Rá se ránts, egy jó könyv is elég néha a boldogsághoz: és nekem is speciel az Arkangyal volt a legjobb ;))) Magasan!

    A TILT-et szerettem én is, ugyanakkor lehetett érezni az utóbbi pár bejegyzésen, hogy nem annyira élvezed megírni őket, így meg nem érdemes. Majd ha lesz kedved megint, hozd vissza. :) Ha nem, akkor meg inkább ne erőltesd.

    Az utazós blogodnak nagyon örülök, és gratulálok hozzá, szép lett!!! :) Töltsd meg sok jó tartalommal is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Baráth Kata nem okozott csalódást! ;) És ez a nyár sem. :)

      Jaja, nem csodálom, hogy érződött, hogy már nem vagyok olyan lelkes. :D Lehet, hogy majd egyszer visszahozom a rovatot, mert amúgy vannak pillanatok, amikor hiányzik, de most kivárok.

      Köszönöm, örülök, hogy tetszik! Írok majd sokat oda, most az az új szerelemprojekt. :)

      Törlés
  4. Átérzem a nem olvasást, ebben a hónapban keményen kettő könyvet olvastam el... Nekem sem az olvasásról szólt ez a hónap, mint arról majd írok a havi zárásban is, de nem bánom, mert szerintem az év legizgalmasabb hónapja van mögöttem. :)

    Nem is baj, ha tartasz egy kis szünetet, a Travel Journalt meg már fel is vettem a Readerembe, megyek is olvasni az új posztot. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ok, köszi, akkor megnyugodtam. :D Nagyon várom a havi zárásodat, bár a rövid londoni összefoglalódat már olvastam a molyon. :) De gondolom más jó dolgok is történtek még veled.:)

      Köszi, hogy ott is olvasol, igyekszem majd sok érdekes mindenfélét írni oda. :)

      Törlés
  5. Imádom a képeidet, meg az új blogot!! Nem baj a kevesebb poszt, szerintem ősszel nekem is lesz majd egy ilyen időszakom, amikor a munkára és más dolgokra koncentrálok majd :)
    A TILT-eket persze hiányolom, de megértem a szünetet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi és köszi. :)
      Remélem, lassan vissza tudok állni egy normálisabb kerékvágásba, de igazából két hét múlva már háváj lesz, szerintem furcsán is fogom érezni magam. :) Itt is elmondom, hogy nagyon kíváncsi vagyok már a life update-edre. :)

      Törlés
  6. Kata, gratulálok újfent az új blogodhoz, csodás, hogy így megtaláltad mi az ami még jobban ki tud teljesíteni az életben! :) Azért remélem, a könyves vonal is megy tovább, és a TILT-eket én is szerettem olvasni, de tökre megértem, h egy idő után talán fárasztóvá vált.
    Fabio Volóval kapcsolatban ha elfogadsz egy tanácsot, akkor NEM olvasod el a Ráadásnapot :) Ahogy ismerlek neked a Járok egyet vagy max a Hely a világban való, de inkább a Járok egyet. A Ráadásnapban neked lenne néhány romantikus pont, amin húznád a szemöldököd :)
    Ja, egy barátnőm apukája vizsgaidőszakban mindig azt mondta nekünk, hogy egy nap 24 órából áll plusz az éjszaka :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) Új szerelemprojekt, nagyon lelkes vagyok egyelőre, és köszönöm a támogatást. :)
      Lassan visszatérek a könyvekhez is aztán.
      Na, köszi ezt a tippet, egyébként nekem is van egy olyan előérzetem, hogy a Ráadásnap nem annyira nekem való. :D Aztán lehet, hogy a többi sem, de muszáj megismerkednem már ezzel az olasszal. :D (amúgy van egy romantikus énem is, csak valahol mélyen eltemetve:D)
      Uhh bárcsak a 24 óra mellett ott lenne még az éjszaka is. :D

      Törlés