2013-04-08

Bolhapiac, szeretlek

Kitaláltam, hogy kell nekem egy nagy, szögletes kosár, amelyben aztán tudok majd tárolni mindenfélét, mert azzal vagyok ijesztgetve, hogy nem fognak elférni a ruháink az óriási szekrényben. Hiába fogadkozom, hogy drasztikusan leredukálom a ruháim számát, senki nem hisz nekem. Úgyhogy vasárnap délelőtt bolhapiacoztunk egyet, én mondjuk megyek, mint az őrült, csak azzal foglalkozom, hogy a tömegben dohányzó emberek mögött lehetőleg ne vegyek levegőt, és hogy kerülgessek mindenkit, meg esetleg kiszúrom a könyveseket. Az első használtkönyvesnél leltem rá A babóra, illusztrált, és mesekönyv hangulata van (nekem pl. A hobbit új kiadása, amelyik tele van képekkel, egyáltalán nem tetszik, olyan olvasókönyves jelleget kapott, amitől meg kiver a víz). Amúgy is terveztem, hogy megvásárolom A hobbitot, de így spóroltam kb 2500 forintot. És még egy csodás kosarat is találtunk, illetve anyukám találta, mert ő képes nyitott szemmel járkálni az ilyen helyeken. De erről az új bútordarabról majd akkor, ha már meglesz a helye.
[És szert tettem még egy Közhelyszótárra is, nagy kedvencem.]



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése