2013-09-17

Érkezik a Halhatatlan második része

Alma Katsu trilógiájának első része, a Halhatatlan már akkor megdobogtatta a szívemet, amikor a kezembe vettem a könyvet. Keményfedél, szépséges illusztráció a borítón, igazán igényes kiadvány, örülök, hogy a polcom állandó lakója lett. A történetet is nagyon szerettem, de a vége bizonyos szempontból kicsit nyitott maradt, így nem volt nehéz kitalálni, hogy a következő rész milyen probléma köré fog épülni. Én azt javaslom, hogy aki nem olvasta a Halhatatlant, az ne olvassa el a Megtorlás fülszövegét, mert erősen spoileres az első részre vonatkozóan, így a blogon én sem közlöm, viszont a rajongók számára elérhető a tartalom az Agave Kiadó jóvoltából.
A borítóban pedig most sem csalódtam, a könyv ismét keményfedeles lesz:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése