2013-09-29

Gondolkodós nyereményjáték baglyokért

Még sosem volt nyereményjáték a blogon, pedig már jó pár hónapja kipattant a fejemből az ötlet, mind a nyereményt, mind pedig a feladványt illetően. Arra gondoltam, hogy a nyertes díja nem a már jól megszokott könyv vagy könyves kiegészítő lesz, hanem az alább látható baglyok, hiszen, még ha kicsit közhelyesen is, de kötődik könyvmoly létünkhöz ez a cuki madár, amúgy meg nem ismerek olyan csajt, aki ne lenne oda a baglyos cuccokért. (A vicces az, hogy ennek a posztnak a vázlatát egy nappal a molyon megjelenő Bagolyinvázió zóna létrejötte előtt írtam meg.)


A nyeremény tehát a fenti képen látható kerámiabagoly-párocska, a Lovas&Rácz kerámia kedves felajánlásával. 

És akkor jöhet a dolog játszós része! 
Sokszor nézegetek könyves képeket főleg a tumblrön, és gyakran találkozom olyan fotókkal, amelyek különböző könyvek egy-egy oldalát ábrázolják. Ilyenkor mindig próbálom kitalálni, hogy vajon melyik könyvről készülhetett a kép, egyébként a legtöbbször fellelhető könyves-oldalas kép a Harry Potter első részének első oldalát ábrázolja. 
Szóóóval, innen jött az ötlet, hogy ilyet mi is csinálhatnánk, kár, hogy én nem játszhatok, bár elég izgalmas kitalálni a feladványokat is, hogy se túl könnyűek, se túl nehezek ne legyenek.


Így fog zajlani a játék:

- 4 héten át minden kedden feltöltök 2 fotót 2 könyv egy-egy oldaláról. (remélem senkit nem zavartam még össze a számokkal).
- Alatta találtok egy formot, amelyen meg kell nevezni a könyvek címét és szerzőit, majd rányomni egy gombra, amivel ezt elkülditek nekem - ezt a poszt kikerülését követő vasárnap éjfélig tehetitek meg. (Nem muszáj mindkettőt megtippelni ill. eltalálni)
- Magyar nyelvű könyveket fogok fotózni, valamint nem olyanokat, amiket még senki nem olvasott, és már nem is fog. Nemcsak a magánkönyvtáram darabjai lesznek láthatóak a képeken, szóval ne erre alapozzatok.
- Ha lehet, ne találgassunk kommentben, viszont ha van bármi kérdésetek, az nyilván jöhet. Spoilergyanús és egyéb jellegű kérdéseket pedig a katacita /kukac/ gmail /pont/ com emailcímre várok.
- A nyertest sorsolás útján választom, de minél többször eltalálod, hogy melyik könyvről készült a kép, annál többször kerülsz majd a sorsolós kalapba. 

Gyertek játszani kedden (október 1.), én már tisztára izgulok, mivel még sosem csináltam ilyet, szóval ne kelljen csalódnom, ha lehet! :)



8 megjegyzés:

  1. Jajj, ez nagyon jó ötlet! Tuti jövök játszani! :)
    A nyeremény pedig extracuki. :P

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó ötlet ez a játék! kíváncsian várom a feladványokat, és nem csak a baglyokért. :D

    VálaszTörlés
  3. Tök kreatív játék, már várom a feladványokat. :)

    VálaszTörlés
  4. Ez jóó :) Jövök majd én is, szintén nem csak a baglyok miatt vonz. :D

    VálaszTörlés
  5. Ötletes, én mindenképpen próbálkozom majd! :))

    VálaszTörlés
  6. Úúú, nagyon jó ötlet, alig várom a játékot :)

    VálaszTörlés
  7. Én nem szeretem a baglyos cuccokat (főleg, amióta mindenki ilyet hord). Egy baglyos láncom van, de annak érzelmi értéke van.
    Viszont ezek nagyon cukik és a játék is tök jó.:)

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok! Örülök nektek nagyon, meg annak is, hogy tetszik a játék és a nyeremény, gyertek, gyertek! :)

    VálaszTörlés