2016-06-02

Things I Love Thursday #71

Zajlik az élet, lelki életet nincs is időm élni, néha már esküszöm, hiányzik! :D Tegnap este azért elkábítottam magam egy kis zenével meg vörösborral, de lassan az ilyen esték is ünnepnappá válnak. Tervezem a nyarat (poszt nemsokára a könyves és egyéb tervekről), úgy érzem, nem fogok unatkozni. Tényleg, vajon mikor unatkoztam életemben utoljára? Ti mikor unatkoztatok utoljára?

http://photostorming.tumblr.com/post/40701900981/wolfgangsee-salzburg-austria-2011-for

+ BH cosmetics Galaxy Chic paletta, nem tudom, miért vártam évekig arra, hogy megrendeljem. Csodááálatos (és egy hét alatt megjött az USÁból)
+ Foglaltunk szállást, úgy fest, tényleg megyünk nyaralni, méghozzá sokan, és Salzkammergut az úticél. :)
+ Péntek esti pizza a Cosa Nostrában egy hosszú, túlórás nap után.
+ Vasárnapi egész napos kertiparti Katiéknál, jó hangulat, társasok, sok finomság, és a Hugo koktél tényleg nagyon fincsi!
+ A hétfői olasz után csoportosan átvonultunk a Caffé da Noiba, és néhány bor meg limoncello és finom kaja mellett sokat beszélgettünk olaszul.
+ Egész sikeres Árkád-túra, van B terv esküvői ruhám, pénztárcám meg új bikinim is. 
+ Heti zene.

És felétek?

14 megjegyzés:

  1. Az a paletta tényleg gyönyörűűűűű, én is gondolkozom rajta, hogy megrendelem (bár picit félek tőle, mivel én nagyon a nude vonalon mozgok szemhéjpúderek terén). A B terv ruha meg a bikini is nagyon csini. :)
    Nálam a hétvége volt a kiemelkedő: a nagyszüleimmel töltöttem az időt, és felutaztunk Pestre a keresztszüleimhez. :) Rengeteget nevettünk, beszélgettünk, boroztunk, grilleztünk. Jaj, és lett Jaamie Oliveres szakácskönyvem!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szép, amúgy fényes aránylag-nude-ok vannak benne azért, de persze a színesek vannak többségben. :)
      Nagyon szuper hétvégéd lehetett! :) Melyik Jamie-t szerezted meg?:)

      Törlés
    2. Az ...és egyszerűen csak főzz! lett meg. :) Vannak benne szuper receptek, de néhány helyen idegesít a szóhasználat és a stílus - ez gondolom nagyrészt a fordításnak köszönhető. :D

      Törlés
    3. Ezeket a közvetlen hangvételű szakácskönyveket valahogy ritkán sikerül jól áthelyezni magyarba, talán azért, mert nálunk nem annyira működik ez a stílus.

      Törlés
  2. A palettát én is nyálcsorgatva néztem, és még akciós is :D Amúgy én is, mint Dóri nude színeket használok (igazából a két palettámból mindig egy-egyet :D).
    Jók a ruhák!
    Salzkammergut - de jó név, lecsekkoltam hol is van, csodaszép!! Nyaralást most én is tervezegetem, mert aug. elején lesz egy hét fixen amit ki kell venni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aha, akciós, és így szállítással együtt annyi, mint eredeti áron, meg így legalább vámolni se fogják. :) Néztem, hogy Európából rendelhető-e, de sajna nem. Fényes nude-szerű színek azért ebben is vannak, ráadásul gyönyörűek! Meg nagyon jó minőségű, alig porzik, és erőteljesek a színek.

      Nem akartam Hallstattot írni, mert nem csak oda megyünk, meg van ott egy csomó tó még azon kívül, de talán így ismerősebb lenne mindenkinek, először én se tudtam, mi a fene az a Salzkammergut. :D Nálad milyen helyek játszanak a nyaralásra?

      Törlés
  3. Unatkozni? Azmiaz? Na jó, én azért szoktam, bár olyankor kitalálok valamit, de mostanában nem sok szabadidőm van, ami meg igen, az be van osztva :)
    Örülök, hogy nálad így pörög minden, tök jó, nem? Meg nyáron amúgy is viszi az embert a lendület.
    Nagyon szép ez a paletta, de nekem már kicsit merész, 30-on túl már óvatos duhaj vagyok :)
    De gyönyörű helyre mentek! Remélem, majd erről is kapunk képekkel tarkított beszámolót :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezaz, ha még van is kihasználatlan idő, oda is talál az ember pillanatok alatt valamit, ha mást nem, legalább azt, hogy nézzen ki a fejéből. :D Eljutottam már addig, hogy ez is külön program, amit kimondottan élvezek. :D
      Jó amúgy a pörgés, élvezem. Igen, jól mondod, a meleg meg a világos ad egy kis plusz lendületet. :)

      Az élénkrózsaszínt valószínű én se fogom felkenni belőle. :) A lilák meg kékek viszont kellemesen visszafogottak, plusz van benne egy csomó földszín is, teljesen odavagyok érte. :)

      Persze, hogy lesz beszámoló, bár amíg nem vagyunk ott, addig nem hiszem el, hogy tényleg megyünk, jó ideje próbálunk összehozni egy közös nyaralást a lányokkal (plusz az aktuális pasikkal:D).

      Törlés
  4. Gyönyörű ez a paletta!! Én is vacillálok 3 között, de jelenleg ott tartok, hogy megvárom, amíg kijutok az anyaországba és ott aztán bevásárolok :D.
    Nagyon csini az a ruha!!, a színe meg kifejezetten nyári.

    Hát nekem volt időm unatkozni picit, beteg voltam valami pocak vírussal, de ennek ellenére élveztem, hogy egész nap nézem a kedvenc sorozatomat életérzést :D. Kellett ez az én-idő már.

    Hű, ezt a Hugót meg kell alkotni.

    A heti legjobb :): Ma megvettem az első fél-komoly fényképezőgépem és szerelmes vagyok belé már most és végre megtaláltam a tökéletes balatoni szállást.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahh, egy jó Sephora, hm? :)
      Remélem, már jobban vagy!
      A Hugót a vendéglátónk az Aldiban vette egyébként készen, és nagyon finom, de gyanítom, hogy egy habzóbor-bodzaszörp-menta kombóval is hasonlót lehet alkotni. :)

      Gyönyörű a géped, láttam instán, anno én is ezt néztem először, szerintem elég hasonló az én Samsungomhoz. World of Wanderlust blogján találkoztam vele, és akkor döntöttem el, hogy kell ilyen! Szóval gratulálok hozzá, jó befektetés volt :)

      Merre mentek a Balatonon?

      Törlés
    2. Sephora, CVS, bármi, ahol makeup van :D.

      Páskom Cottage, Lajoskomáromban van, Balatonvilágoshoz közel. Ezen a Balaton Gasztro térkép déli part kiadáson szúrtam ki, mert valami ilyen helyet vadásztam már egy ideje :).

      Ti hová mentek?

      Törlés
    3. Elég szexi ez a Páskom, biztos szuper lesz itt nektek! :)
      Mi Fürdere, a menyasszony kívánságára. :)

      Törlés
  5. Az unatkozás szót én se nagyon ismerem mostanság. :)
    Gyönyörű az a paletta, már csak a neve miatt is kéne! :)
    Wow, nagyon szép a ruha és a bikini is. :) Én tegnap vásároltam be a C&A-ba, de binikit meg még pár dolgot vennem kell még, avagy feltámadt bennem a ruhahörcsög! :)
    Nekem is egészen alakul a nyaram utazás szempontjából, ami biztos, London és a Tisza-tó, de alakul egy hétvége Vácott, és lehet eljutok még Horvátországba, az ősszel meg barátokkal Aradra tervezünk menni. :)
    Látom azért a dolgos hétköznapok mellett is marad időd kikapcsolódni, ez jó!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A ruhahörcsög bennem is feltámadt! :D
      De jó nyarad lesz, egy csomó szuper program és ez még "csak" az utazgatás! :)

      Törlés