2016-06-23

Things I Love Thursday #74

Elérkeztek azok a napok, amikor elég öt percig kint ácsorognom a kismacskáknál a napon, hogy lepirkanjon a karom azon része, amit elfelejtettem bekenni kókuszos naptejjel. Meg amikor megszámlálhatatlan szúnyogcsípés van a lábujjaimon. Amúgy nem igazság, hogy a felnőtteknek nem jár nyári szünet! 



+ Halászlé és gundel palacsinta.
+ Lazulós hétvége, sokat olvastam, ami a produktivitás rovására ment, de asszem, erre már óriási nagy szükségem volt.
+ A könyv, ami beszippantott, a Halálhegy, még most is libabőrös vagyok tőle.
+ Esti biciklizések a lemenő napfényben.
+ Lett jó kis kemény ágymatracunk, komoly életminőség-javulást várok most. :)
+ Magyarország diadalmenete az EB-n.
+ Találtam végre cipőt a pénteki esküvőre, hosszú köröket jártam érte.
+ Továbbra is TRX, heti 2x, nagyon élvezem.

És felétek?

6 megjegyzés:

  1. "lepirkanjon"- ez jó szó, és tegnap én is lepirkantottam a vállam a délutáni sétálgatás alatt. TRX - brutál lehet, én most a melegre fogva igen elhanyagoltam a tornát :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hehe, örülök, hogy tetszik :D
      A TRX kemény, de mivel csak 4-en járunk, kezdők amolyan személyi edzés szerűen, ezért alap gyakorlatokkal kezdünk. Így van értelme szerintem. Melegben tényleg nehezebb :( azért tarts ki a torna mellett! :)

      Törlés
  2. Annyira egyetértek, kikérem magunknak, hogy mi nem kapunk hosszú nyári szünetet! :)
    Nekem sajnos múlt hét péntek óta betegeskedés van, de még szombaton elmentem az unokatesóm ballagására, ami tök jól sikerült, a magyaroknak én is nagyon örülök, és legalább végre tök jól haladok az olvasással, a héten már befejeztem három könyvet, most olvasom a negyediket. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem, jobban vagy azóta! De legalább sokat olvashatsz, néha nem árt egy kis kényszerpihi (remélem, nem voltál nagyon rosszul).

      Törlés
  3. Nagyon jó ez a "lepirkanjon", nekem is tetszik, engedelmeddel használatba veszem és meghonosítom itt is. :D
    Én nem pirkantam le, de 5 perc napon töltött idő előtt is 50-essel kenem be magam, szóval nem csoda. :) Az egyik tavalyról megmaradt naptejem viszont megbuggyant, ki kellett dobnom a maradékot, pfff, vettem most újat. :/ :)

    Én is drukkolok a magyaroknak, nagyon jó látni ezt a diadalmenetet, pedig egyébként tojok a focira. :)
    Majd írj a Halálhegyről, várom! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megadom az engedélyt. :D Nem tudtam amúgy, hogy nincs bent ez a szó a köztudatban. :)
      Én is tolom ezerrel a naptejet, arcra mindig 50eset, meg a vállakra is megy valami, csak nem mindenhol érem el. :D
      Halálhegyről fogok írni, nagyon izgi volt! :)

      Törlés