2013-10-08

Baglyos játék - II. forduló

Nagyon ügyesek voltatok az első fordulóban, úgyhogy jön is a következő, ezúttal kindle-ös képekkel! Ezt a kis csodát a múlt héten kaptam meg, azóta még csak ismerkedünk, illetve azon gondolkoztam, hogy mi legyen a neve. Először valami hangzatos férfinéven gondolkoztam, mint például a Borisz vagy a Leopold, aztán felmerült az Ede is, azonban rendeltem hozzá egy Wuthering Heights-os tokot, emellett indokolatlanul sokszor jött szembe az Üvöltő szelek a hétvégén, úgyhogy a Heathcliff mellett döntöttem.
Gondolom, ez most a legkevésbé sem érdekel titeket, úgyhogy lássuk a múlt heti játék megfejtéseit:

1. kép: Itó Projekt: </Harmónia>
2. kép: Eugene Ionesco: A kopasz énekesnő

Az e heti képek pedig ők (kattintásra megnőnek):

3. kép
4. kép
Szerintem ezek is könnyűek, ideje lenne valami nehezebb feladványt is bedobnom, na majd jövő héten. Ha valaki még új, a szabályokról itt tájékozódhat, egyébként meg várom a megfejtéseket, amelyeket az alább található formon keresztül tudtok elküldeni. (Ha a beágyazott form nem látható, akkor katt ide a kitöltéséhez).


9 megjegyzés:

  1. Teljesen véletlenül elküldtem a formot (Kerezsi Timi néven), mielőtt teljesen kitöltöttem volna. >.<" Küldjek egy újat?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hagyd csak, jó lesz így, sejtem mit szerettél volna írni :)

      Törlés
    2. Hagyd csak, jó lesz így, sejtem mit szerettél volna írni :)

      Törlés
  2. ÁÁÁÁÁÁÁÁ
    Elfelejtettem kitölteni, pedig megvannak. :-/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ráadásként ezt pár perccel a megoldások megjelenése után veszem észre, de attól függetlenül... pedig mindkettő jó volt. :-(

      Törlés
    2. Sajnálom, hogy lecsúsztál :( Nekem is volt már hasonló, vagyis olyan, hogy sejtettem a megfejtést, de inkább nem küldtem el, persze kiderült, hogy jó lett volna.
      Még van két kör, most is fut egy, nézd meg azt, hátha azokat is tudod! :)

      Törlés
    3. Köszi a választ! Az első és harmadik kérdéspár megfejtését is sikerült leadnom (@petamas néven asszem), szerintem jól. Csak eredetileg a maximális 8 pontra hajtottam, azért bosszankodtam. (Meg azért, mert ha ~10 perccel hamarabb tévedek megint a blogodra, akkor még pont befért volna, ha jól sejtem.) De nem baj, reménykedek, hogy a negyedik fordulóban is sikerrel járok, és rám mosolyog a szerencse. :)

      Törlés
    4. Hajrá, eddig ügyes voltál, szóval biztos az utolsó is menni fog ;)

      Törlés