2013-10-31

Októberi könyves zárás

Azt hiszem, nem fogom bő lére ereszteni a havi beszerzős bejegyzésemet, alább láthattok négy könyvet, mindegyik a Maxim Kiadónál jelent meg a közelmúltban, frissek és ropogósak, mint egy tál vajas popcorn. (Ami épp most sül a mikróban, aztán nézzük hozzá az Addams Familyt, mert felvetettem viccből, hogy Halloweenre való tekintettel megnézhetnénk.) 

Maria Semple: Hová tűntél, Bernadette?
Rebecca Donovan: Elakadó lélegzet
Alan Bradley: De mi került a pitébe?
Robin LaFevers: Gyilkos kegyelem


Az első kettőt már elolvastam, a Bernadette-re még mindig olyan szívesen gondolok vissza, itt megtudhatjátok, hogy miért. Az Elakadó lélegzetről érik egy poszt, de egyelőre küzdök a gondolattal, hogy össze kell szednem magam és megírni, mert nagyon felkavaró volt és fájdalmas. 

Annyit megjegyeznék még, hogy ezek a könyvek gyönyörűek! Csillognak-villognak, a borító belső felén is találunk képeket, kaptam mindegyikhez könyvjelzőt, valamint a rendelésemhez egy kis noteszt is, szeretem az ilyen apró, kellemes meglepetéseket. 

Ui: Ez a pités könyv különben nagyon izgat, a borítóról pont az Addams Family jut eszembe.

A többiek:

Amadea
PuPilla
Theodora
Nikkincs
Nita

10 megjegyzés:

  1. Addams Family jóó, én most vagy a Frankenweenienek vagy a Poirot-féle Ellopot gyilkosságnak állok neki (ColourfulFantasy és Andiamo ajánlói miatt). Szép termés, a pités könyv most engem is elkezdett érdekelni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a Frankenweenie viccesen hangzik :D Eddig nem is hallottam róla, de jó lehet! Végül melyiket nézted?:)

      Törlés
  2. Olyan gyorsasággal íródnak és linkelődnek keresztbe ezek a beszerzős postok.:)
    Az Elakadó lélegzetre miattad lettem kíváncsi. Ha azt mondod, hogy a Gyilkos kegyelem is jó, a kardomba dőlök.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aha, én a tiédet és PuPilláét láttam, aztán rájöttem, hogy illene írnom egyet nekem is, mert hó vége van. :)
      Miattam?:) Eddig nem sok jót írtam róla pedig, vagy mégis? Szerintem nagyon megrázó, de olyan alattomos módon. Azért van benne pár dolog, ami lehet, hogy idegesítene téged.

      Törlés
  3. Én is azt néztem, mennyire egyszerre jöttek a beszerzések :D én még tegnap írtam meg és beidőzítettem, azért nem volt még linklista (bűnlajstrom? :D), mert nem tudtam hogy esetleg mikor érek haza, és inkább menjen ki az éterbe :))

    Én is csípem az Addams Familyt, és engem is emlékeztet rá a pités könyv, jaj egyre kíváncsibb vagyok rá! de most előbb elolvasom a bernadette-es posztot! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Pitést nagyon várom már, csak előbb le kéne küzdeni egy nagyobb könyvtáras kupacot.
      :)

      Törlés
  4. Szép lehet a kupacod együtt! Egyre kíváncsibb leszek én is ezekre a könyvekre, pedig így is km hosszú már a váró-kívánságlistám.
    De jó halloweeni programot találtál magatoknak! :) Én mára időzítettem valami hasonlót, azt hiszem nálam AC Ellopott gyilkossága lesz este a befutó filmalakban :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eredetileg egyben le akartam őket fotózni, de rájöttem, hogy nem fog menni, mert csak kettő van nálam. De amúgy tényleg nagyon szépek ezek a könyvek!
      Mindenki Ellopott gyilkosságokat néz?:) Az a Halloweenes AC? Mert ha igen, azt már terveztem én is, csak olvasni.

      Törlés
  5. Igen, ez az a könyv, ajánlom filmben és könyvben is! :)

    VálaszTörlés