2015-10-02

Szeptemberi szépségposzt (kedvencek, bőrápolás, Wishtrend)

Őszi idő, őszi kedvencek, amelyekből magamhoz képest most egészen sokat hoztam. Ez nagy részben köszönhető annak, hogy kezd kialakulni az új bőrápolási rendszerem, erről lejjebb olvashattok, akárcsak az első Wishtrend rendelésemről, ami biztosan nem az utolsó volt, mert már most csorgatom a nyálam egy-két újabb profi cuccra.



Kedvencek

Dove purely pampering mandulás tusfürdő - Ősz = magos illatok, főleg a mandula. Alapvetően nem vagyok egy nagy Dove fan, viszont a Purely Pampering tusfürdők közül kettőt nagyon szeretek: ezt a mandulásat és a pisztáciásat. Elolvad a lelkem ezektől az illatoktól, ősszel, a hidegebb estéken pont olyan érzés velük zuhanyozni, mintha egy puha takaróba bugyolálnám magam.
Lush Beautiful tusfürdő - Az új Lush cuccok egyik tagja, gyümölcsös illattal, viszont nekem csak annyira gyümölcsös, hogy őszre pont ideális. Kicsit emlékeztet a Carrot szappanra, és nagyon tipikus lushos illata van, édeskés és fanyar és.. jaj, meg kell tanulnom illatokat körbeírni. :D Amúgy a Yuzu & Cocoa illata jobban tetszett picit, viszont abból nem volt kicsi méret, így nem tudtam hozni belőle a 100 ml-s kézipoggyász limit miatt.


Avon bronzosító gyöngyök - 90-es évek, welcome back! :D Na jó, lehet ez már átcsúszott 2000 utánra, de igazi matuzsálem termék ez, nekem is vagy 6 éve megvan, és régen elég sokat használtam, mégis alig fogyott még belőle, legalábbis úgy néz ki, mintha alig fogyna. Aztán kicsit háttérbe szorult, de most újra felfedeztem és ezerrel tolom vele a kontúrozást / bronzosítást, és imádom! Akármennyire is meleg színeket tartalmaz, nem érzem narancssárgásnak, kellően pigmentált, de könnyű használni.
Essence Multi Action szempillaspirál - Biztosan mondtam már, de én vagyok az a lány, aki csak azért használ szempillaspirált, mert azt mondták, hogy az kell. Valóban szebb lesz tőle a tekintet, de amúgy cseppet sem vagyok rájuk pörögve, nincs 16 különböző spirálom, általában kettő van otthon. Ezt még akkor kinéztem magamnak, amikor megjelentek az első képek az új szortimentről, aztán amikor végre belefutottam, lecsaptam rá és nem bántam meg! Szép hosszú pillákat varázsol, nem csomósít, de azért ügyesen kell használni. Keskeny szilikonkeféje van, nekem még egy picit ez is nagy, mivel csak a szempillasorom külső felét szoktam festeni.



Cosrx AHA 7 hámlasztó folyadék - Erről lentebb írok majd, a lényeg, hogy az AHA hámlasztó csodákat művel a bőrömmel. Úgy érzem, nagyrészt ennek köszönhetem a babapopsi-érzetet, tényleg minden egyenetlenséget eltüntet a bőrömről. Heti 1x használom este.
Mizon hyaluronos hidratáló - Alább láthatjátok majd, hogy pettyet rápörögtem a hyaluronra, mint összetevőre, és ekkor még egy posztot is találtam Viki blogján erről a krémről, mondom akkor nekem ez kell! Innen rendeltem, kevesebb mint két hét alatt megjött Koreából, ez a tény azonban nem sokat árul el gondolom arról, hogy mennyire megszerettem ezt a hidratálót már az első pillanatban! Egy picit ragacsos érzetet hagy maga után illetve egy kis fényt is ad a bőrnek, amit én alapozóval szépen elfedek minden nap, de lehet, hogy ez valakit zavarna. Különben egy nagyon könnyű, egyáltalán nem zsírosító krémről van szó, szerintem nem ez lesz az utolsó tubusom belőle.
Paese hyaluron szérum - Róla is írni fogok később a posztban, így nem ragozom túl. Szuper nedvességpótló, vízmegkötő termék, de csak akkor jó, ha nincs egy csomó elhalt bőrréteg a fejünkön, mert különben nem tud rendesen beszívódni. Kellemes kiegészítője a jelenlegi rutinomnak, krémfóbiásoknak ajánlom mint hidratálót. :)
Lush Ultrabalm - Olasz szerzeményeim egyik sarkalatos pontja ez a krémes arctisztító. Totálisan odavagyok érte, a hideg időben imádni fogja a bőröm. Vajszerű állagú, nem kell belőle sok, és szépen feloldja a sminket, amit aztán félig-meddig vízzel, majd micellás vízzel mosok le teljesen. Nem olcsó, és nem is tűnik soknak a mennyiség (nekem egy 45 grammos van), de amilyen kevés kell belőle, szerintem 1-2 hónapig elég lesz. Nagyon gyengéd a bőrhöz, de a funkcióját remekül ellátja.



Új bőrápolási rutin - helyzetjelentés / első benyomások + Wishtrend szerelem

Ami eddig történt: beszereztem mindenféle haladó szintű szuperkencét, és folyamatosan tesztelem őket, lehetőleg egyesével, hogy tudjam, mit minek köszönhetek. 
Az első az a hyaluronos szérum volt, illetve most annyira rápörögtem a hyaluronra (csodás nedvességmegkötő összetevő), hogy mindenből olyan kell, amiben van. Szereztem egy Eveline micellás vizet hyaluronnal, reggel ezzel törlöm át az arcom (sminklemosásra még sosem használtam). Beszereztem a fenti nagyszerű Mizon hidratálót az ebayről, amelyben 30% hyaluron található, illetve van itt ez a Paese szérum, ami kb. tiszta hyaluron. Eleinte nem voltam elájulva tőle, de most már nem akarok enélkül élni. Elvileg nem csak arcra lehet tenni, hanem keverhetjük hajbalzsamba, testápolóba, bármibe. Egy pumpányit szoktam az arcomra tenni a tisztítás után, ez bőven elég, még a nyakamra is jut belőle. Ezt a szérumot jó szívvel ajánlom mindenkinek, aki utálja a krémeket, gyakorlatilag folyékony, nem veszed észre, hogy ott van, mégis teszi a dolgát. (Ha nem szeretnél rendelni, a Rossmannban létezik egy Eveline szérum hasonló ár-mennyiség arányban.)

Aztán megjött a Cosrx BHA hámlasztóm, amely arra lett volna hivatott, hogy a pórusokat finomítsa, a mitesszerekkel kezdjen valamit, a gyulladást lehúzza, ilyesmi. Kb. két hétig használtam (nem minden nap), és az égvilágon semmi nem történt. Szerencsére épp kivirágzott az arcom is, szóval lett volna dolga, de semmi, semmi, semmi nem változott, szóval úgy döntöttem, nem pocsékolom tovább, és eladtam. Most Paula's Choice BHA hámlasztó mintákat rendeltem, és velük kísérletezem, eddig ezt teszteltem 2 hétig (2 pici mintát), de ez is falra hányt borsó, majd meglátjuk a többit.

Ezután megérkezett életem első Wishtrend rendelése (amelyhez kaptam ajándékba egy csomag tökjó vattakorongot, vagyis négyzetet, iszonyat puha és egy élmény használni, ha netán wt-ről rendelnétek, ne hagyjátok ki!) a C21.5 C-Vitamin szérummal és a Cosrx AHA hámlasztójával. A C-Vitaminról nem igazán tudok beszámolni, hatásról legalábbis, minden reggel kiveszem a hűtőből és pár cseppet eloszlatok az arcomon (kész mutatvány, nagyon folyik), és várom a csodát, illetve azt, hogy mostantól ne legyen egy darab új ráncom sem :D. Egy valami zavar benne, az pedig a szaga, ahogy a bőrömmel érintkezik - nagyon fémes, és az ujjaimba is úgy beleivódik, hogy hiába mosok illatos szappannal kezet, egész nap érzem azt a fémszagot. Az AHA hámlasztó szép, babapopsi bőrt varázsol, amióta hámlasztok, érezhetően egyenletesebb és puhább a bőröm felülete, imádok hozzáérni :D.

A Wishtrend amúgy nekem nagyon szimpatikus, bár elég nagy a kínálat és könnyen elveszik az ember, szóval nekem is hasznos, hogy mások kitapossák előttem az utat. Kinéztem még néhány jó kis terméket, majd lehet, hogy írok egy kívánságlistát is. Különben 2 héten belül megjöttek a termékek, ingyenes postával (ez bizonyos összeg felett érvényes ill. akkor, ha a free shipping zone-ból választ az ember terméket). Vannak mindig kedvességes kuponkódok, amelyekkel valami jó kis ajándékot vagy kedvezményt lehet aktiválni, illetve az első vásárlásból (ha itt regisztrálsz) lejön 5 dollár ezzel a kuponkóddal: 063474911

Na, Wishtrendről és a koreai cuccokról most ennyit, ill. még azt jegyezném meg, hogy tudom, hogy ezek a termékek nem tűnnek túl olcsónak, de: egyrészt rengeteg van bennük, pl. az összes Cosrx hámlasztó / tonik / eszencia / kiskutyafüle 100 ml, és baromi lassan fogynak (főleg, hogy hámlasztót nem használunk minden nap), másrészt ennél olcsóbban ilyesmi hatóanyagú kencéket nem találni.

Befutott még az iHerb rendelésem is (1 hónap alatt ért ide) a retinolommal és egy kémiai fényvédővel. Nagyon kíváncsi vagyok arra, hogy mit tesz a bőrömmel, állítólag nagyon látványos eredményt lehet elérni bőrtökéletesítés, ráncfeltöltés terén. Undi az egész, de nem volt ezer forint, remélem, a hatásairól be tudok számolni a következő havi zárásban.

Huh, ha valaki eddig a sorig eljutott, akkor gratulálok, illetve remélem, hogy van olyan köztetek, aki számára hasznosak ezek a bőrápolós update-ek. 

12 megjegyzés:

  1. Nekem is pont ilyen Dove tusfürdőm van, én is nagyon szeretem, lehet, hogy az Yves Rocher kávés tusija után ez lesz a második, amit újra veszek.
    És olyan Mizon hidratálóm is van, nekem olyan semmi különös, bár az az igazság, hogy nem használom túl rendszeresen.
    Engem nagyon is érdekelnek a bőrápolós update-ek. Én is most szeretnék majd egy-két (remélem) szuper terméket rendelni Koreából, és kialakítani egy rendes bőrápoló rutint. Az utóbbi időben kicsit "elromlott" bőröm. Nagyon érdekes, hogy amikor Rómában voltam egy hétig végig nagyon szép és tiszta volt a bőröm pedig nem használtam semmit (egyébként sincs semmilyen komolyabb bőrproblémám, de akkor különösen rendben volt). Mióta pedig hazajöttem "elromlott" és nem tudom helyrehozni, szóval kell egy-két komoly termék, vagy nincs mese, vissza kell mennem Rómába :D

    Egyébként én a Benton csigás-méhes cuccára vagyok nagyon kíváncsi, azt fogom majd megrendelni. Szeretnék majd hámlasztani is, de előbb találnom kell egy olyan fényvédőt, amit eltudok viselni magamon. Te milyen fényvédőt rendeltél?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Mizon krém nekem is kb a semmi különleges, de mostanában pont ezt várom el egy hidratálótól, úgysem az fog csodát tenni, a lényeg, hogy legyen, meg normális összetevői legyenek, és ne legyen túl nehéz :)
      A csigás-méhes cuccra a Bentontól viszont én is szeretnék lecsapni! :)
      Fényvédőből ezt rendeltem: http://www.iherb.com/Kiss-My-Face-Sun-Spray-Lotion-SPF-30-Sunscreen-8-fl-oz-236-ml/18374
      Az összetevők jók, óriási adag jó áron, de az arcomon nagyon sok nekem... ezzel nem csak te küzdesz, látod :) Most amúgy a Ziajának egy érzékeny bőrre való hidratálóját használom, abban 20 faktoros fényvédő van, de picit még ezt is nehéznek érzem.
      Van még amit dicsérnek, pl. Innisfree minimum akármije fényvédővel, majd a következő próbálkozásom ő lesz. Amúgy simán szarrá égett az arcom még tavasszal az említett Ziaja plusz a 42 faktoros bb krémem mellett :D

      Nyaralás alatt biztos azért szebb a bőr, mert az ember boldogabb és kevesebbet stresszel :) Én ennek tudom be :) Vagy tényleg Rómában kellene élned :D

      Törlés
  2. Az Essence spirált végül én is megvettem, de bevallom, nem ájultam el tőle. Nekem elég hamar elkezd potyogni sajnos. Azért elhasználom, de szerintem a Glamour-napokon megveszem életem első L'oreal spirálját. :) Sajnos én imádom őket. :D

    Nem semmi, milyen komolyan belekezdtél a bőrápolási rutinod felépítésébe, remélem sikerül megtalálnod azokat a termékeket, amelyek jók lesznek a bőrödnek.

    Amúgy nekem most a hónap terméke a Catrice Camoflauge terméke lett, a szem alatti karikáimra használom, és nagyon szeretem, hogy kicsit frissebbnek tűnök tőle.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor majd számolj be a L'Oreal spirálról, én egyszer próbáltam egy barátnőmét, és valóban csodálatos! :) Én most kiváltottam a Rimmel csomagot a dm-ben, abban volt egy göndörítő rémálom, akkora a keféje mint a fejem, számomra totál használhatatlan :S

      Igen, remélem, ki tudok alakítani valami hiperszuper új rutint, hogy aztán nektek is beszámolhassak róla :D

      Azt a Catrice korrektort nagyon sokan szeretitek, mindig gondolkozom rajta, hogy meg kéne próbálni!

      Törlés
    2. Oké, még gondolkodom, melyiket is vegyem. :)
      Nekem egy Rimmel spirálom volt eddig, de az sem vált be, akkor ezek szerint nem érdemes próbálkozni másikkal.

      Én amúgy nem nagyon használtam eddig korrektort, de ez most nagyon bejött.

      Törlés
    3. Hát ez a göndörítős szörnyű (narancssárga-fekete tubusban van), de eddig csak jó tapasztalataim voltak a Rimmel spiráljaival, szóval nem tudom. Pont rossz csomagocskát választottam ezek szerint :D

      Törlés
  3. Pont most fogyott el az ugyanilyen mandulás tusfürdőm, lehet kipróbálom akkor a pisztáciásat. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szaglászd meg a boltban, szerintem nagyon fincsi illata van, bár elég édes. Most megvettem belőle a testápolót, az valahogy nekem szörnyű, de a tusfürdő továbbra is tetszik :)

      Törlés
    2. Jobban tetszik, mint a mandulás,vettem is egyet. Meg egy shea vajas vaníliásat is. :)

      Törlés
  4. Szia!

    Az normális szerinted, ha a cosrx aha7 szaga undorító rohadt halra emlékeztet vagy valami napon oszlo szemétdombra.
    A tied is ilyen?
    Remélem nem valami romlott vagy selejtes terméket fogtam ki. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Megszagoltam az enyémet is és szerintem nem normális. Nem mondom, hogy teljesen illattalan az enyém, van egy pici szaga, de kellemetlennek sem mondanám.
      Szerintem írj nekik, hogy mi a gond. (Wishtrendről rendelted? Ott elég normálisak.)

      Viszont pont most kaptam egy aha mintát a rendelésemhez, szívesen elküldöm neked, hogy legyen összehasonlítási alapod! Ha gondolod, írj nekem a katacita@gmail.com -ra és megbeszéljük.

      Törlés
  5. Sziasztok!
    Sokat gondolkoztam az iherbes rendelésen, mert a korábbi hely (Swanson) ahonnan rendeltem elég problémás volt. Elég sokat kellett várni az árura mire megérkezett. Viszont az iherbtől jóval olcsóbb. Szerencsére mivel kitartó kereső vagyok, találtam egy másik amerikai céget (Pipingrock), aki sokkal megbízhatóbb, mint a Swanson. Jóval gyorsabb szállítási idő, átlagosan 2 hét alatt megérkezik, de volt, hogy egy hét után már megkaptam a küldeményt. A szállítási díj is jóval kevesebb, mint a Swansonnál, 90dkg-ig csak 4 USD. Ahogy itt többen írták, én is úgy szoktam a Pipingrock-tól rendelni, max. 50USD-ig és nagy eséllyel átmegy a vámon. Ha ennél nagyobb összegben rendelnék már nagyobb lenne az esélye, hogy vámkezelik. Ráadásul van egy kupon kódom, ha a BED283-at beírod a jutalom kód, promóciós kód mezőbe, akkor 40$ alatt 5$ kedvezményt kapsz, 40$ felett pedig 10$ kedvezményt. A weboldalon beállítható a magyar nyelv és a fizetendő valuta is, nem kötelező az USD, lehet EUR-al is fizetni. Szerintem egyszerű és jól átlátható, még azok számára is akik nem tudnak angolul. Itt egy közvetlen link, de bármi kérdés lenne szívesen segítek: http://www.pipingrock.com/?rwcode=BED283
    Sokat keresgéltem, hogy honnan kellene olcsó és megbízható vitaminokat rendelni, de én ennél jobbat eddig még nem találtam. Teljesen biztonságos és gyors. Megrendelés után gyorsan befoglalják a kártyámról az összeget, én pedig azonnal lezárom a kártyát, de ez már a banki része. Szerencsére a bankom is jó olcsó és megbízható! Sok sikert és jó spórolást mindenkinek!

    VálaszTörlés