2015-10-29

Things I Love Thursday #41

Ki kéne csattannom az energiától, ha azt nézzük, hogy a tavaszi óraátállítás után meg akartam pusztulni a fáradtságtól. Azonban ez sajnos nem így van. Este álmos, reggel álmos, napközben álmos. De legalább a kedvem jó, még annak tudatában is, hogy karácsonyig egy darab szabadnapunk nem lesz már, ráadásul eléggé elborít a meló. 


+ Két szuper könyv zsinórban: Neked adom a napot és Leányrablás Budapesten meg elkezdtem a Harold Fry...-t is, hű de jó!
+ Olvasós-semmittevős hosszú hétvége #nincséletem
+ Molybarátnőkkel teszteltük az új Café Freit a Libri könyvesboltban, süti- és kávéhegyek, csomó nevetgélés, jó volt. :)
+ Ugyanitt: idén is rendezünk húzós ajándékozást karácsonykor, már meg is van a kívánságlistám meg a húzottam is.
+ A hét teája: Naturland körte+citromfű, pedig utálok minden gyógyteát, de ezt a körte megmentette, sőt
+ Google Keep - tudom, eddig biztos egy kő alatt éltem, hogy nem használtam digitális listaíró programot/appot, de papír alapú ember vagyok alapvetően, viszont míg a naptáram nincs mindig velem, a telefonom igen, ráadásul össze tudom kapcsolni egy webes felülettel is.
+ Voltam szemvizsgálaton és lesz új cicaszemüvegem teknőckerettel!
+ Lakk mániám töretlen, ebben a hónapban öhm, elég sokat vettem, kettő kivételével mindegyik jó minőségű és szépséges 

És felétek?

17 megjegyzés:

  1. Jajmennyiszéplakk! :D
    Harold Fry is tetszik? :))
    Ez a győri moly'klub' tetszik, alapítanom kéne nekem is itt egyet :D
    Google Keep jó, egy ideig használtam én is, de aztán mindig visszatérek a fapados google feladatlistához :D
    Én is voltam ma Ofotértben, csak kísérőként, de vonzanak az új szemüveg keretek...
    Nemsokára kiteszem én is listám, ma sok szépséggel tértem haza, amiket nem hagyhattam ki :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs rajta az összes a képen... :$ :D De amúgy tényleg nagyon szépeket sikerült összeszednem :)
      A Harold Fry nagyon tetszik! Tudom, ez fura, de nem szeretek idős emberekről olvasni, ne kérdezd, miért, én se tudom, viszont ez eddig tökéletes :)
      Az Ofotértben amúgy szerintem viszonylag kevés szép meg szexi keret van, ill. máshol láttam több jobbat, csak itt most ingyenes volt a vizsgálat meg olcsóbb a lencse, végül nagy nehezen találtam egy egész jót :)
      Nézem is mindjárt a listádat!

      Törlés
  2. Nekem is kéne egy új szemüveg már. :) Szoktál lencsét is hordani, vagy csak simán szemüveg nélkül fotózkodsz néha, az olyan képeiden?
    Google Keep, mik vannak, erről jut eszembe, írok neked egy emailt is mindjárt :D
    Nekem közepes hetem volt, volt néhány nagyon hülye idegesítő dolog, de szerencsére némelyik probléma már a nap végére megoldódott amikor felmerült. Most meg happy vagyok, mert mindjárt megyek határidőnaplókat shoppingolni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Néha nem árt egy új, meg romolhat is a szem közben, öregszünk végül is! :D
      Nem, lencsét nem hordok, jól látok amúgy, csak tompa látó vagyok bal szemmel meg még valami más is van asszem, ezért hamar elfárad a szemem és fáj a fejem sokat emiatt, szóval csak ezért kell a szemüveg.
      Hány határidőnaplót veszel? :D

      Törlés
    2. Igen, nekem is romlott, érzem. Meg iszonyat karcos már, lejárt az ideje, elhordtam. :)
      Én sem hordok lencsét amúgy.
      Ó, sokat-sokat, több célra kell nekem, meg a páromnak is vettem, meg ajándékba is, szóval lefosztogattam az üzletet :D

      Törlés
  3. De szép lakkok.:) Nekem Nita újította ki a gyerek-és tinikori körömlakkmániámat (már hétévesen lila körmökkel rohangáltam, anya festette ki, hogy erősödjön, a tanárok nem voltak tőle elájulva:D), és elég sok van, lassan kihízom a fagyisdobozt, pedig az volt a mérce. És, ami még rosszabb, vannak köztük drágák. Nagyon drágák.:D
    Nekem is nagyrészt semmittevős hétvégém volt, de annyira jólesett, hogy ha emiatt nincs életem, akkor nem is kell.:D
    Cicaszemüveg! *-* Az annyira jól néz ki!
    Ui.: Ugye szerinted is felháborító, hogy az olyan fétistárgyakhoz, mint a cicás gyűrű (a cica teste az ujjad köré fonódik, mintha abba kapaszkodna) jóval olcsóbban hozzáférek?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Öröm volt nézni, ahogy szépen beszippantanak (ezek szerint újra) a lakkok téged is! :D
      És akkor nincs megállás... múltkor én is majdnem rendeltem a Naillandtől, de aztán visszafogtam magam.... Pedig sok a gyönyörűség!
      Mindig ámulattal nézem azokat az ismerőseimet, akik végigpörögnek minden hétvégét, 600 helyre mennek és be vannak táblázva, én meg otthon fekszem két napig eközben :D

      Nahát, most dicsekedni akarsz? :D Istenien hangzik ez a cicás gyűrű!!

      Törlés
  4. Van itt kérem szépen lakkokból választék :) Úgy látom mindannyian szeretjük őket, bár én mostanában kis visszafogott vagyok a vásárlás terén, de pl. a bogyós színű új lakkommal még mindig nem tudtam betelni.
    Hasonló nyugis hétvégém volt, egy kis baráti látogatás + A marsi a moziban azért belefért (jelentem, a könyv jobb és humorosabb volt, de azért korrekt feldolgozást hoztak össze). Amúgy ha ez azt jelenti mások szemében, hogy nincs életem, akkor vállalom :))
    Olyan jó lenne egyszer együtt kávézni veletek a Freiben :)
    Én most két keretet használok felváltva, ebből az egyik egy nagyon picit cicás, viszont színben meg az a konszolidáltabb verzió. Nekem mindig nagy para szemüveget választani, óriási a kínálat.
    Ez a hét egész jó volt: a szabis napom produktív, a hétvége pihentető+szórakoztató egyben, ittam a Costában Oreós kávét, a Picoult könyv meg nagyon tetszik, úgyhogy panaszra nincs okom. És az őszt még mindig imádom! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lakkok terén nekem is vannak hullámhegyek és -völgyek, majd remélem, én is leállok :D A bogyós színek a legjobbak az őszre! :)
      Jó hétvégéd volt neked is (és jóval eseménydúsabb, mint nekem :D). A marsi biztos jobban tetszett volna, ha nem olvastam volna a könyvet előtte, a könyvbéli Mark Watney nagyon magasra tette a lécet.
      Én nagyon szívesen kávéznék veled :) Legalább már az ötlet felmerült már, hogy szervezzünk egy közös találkozót néhányan, előbb-utóbb csak összehozzuk!

      Igen, nekem se volt egyszerű megtalálni a megfelelő szemüveget, mert ami az állványon tetszik, az magamon már nem annyira.

      Oreós kv, hmmmmm, biztos finom! :)
      Az ősz szerintem most nagyon ideális, maradhatna ilyen még egy darabig! :)

      Törlés
  5. 💛 itt volt a kedves három napot!
    💛 voltunk együtt a barátnőm szülinapján - szokás szerint fergeteges Activity-partit csaptunk, ezúttal 18+-os verzióban
    💛 a kedves most Activityzett életében először, de szuper csapattárs volt, és nagyon mókás volt, ahogy ő sok mindent olyan "mérnökien" közelített meg (rajta kívül mind orvosisok voltunk)
    💛 Laci csárda és Maros-menti kétszemélyes tál - imádom, bár utána alig bírtam hazavonszolni magam
    💛 Oreos fehér forrócsoki
    💛 levágatta a haját és azóta azon röhögök, amikor otthon megkérdezte, "Mit mondott a lány, milyenre akarta levágni a hajam? Árnyékosra?' (menedékesre)
    💛 kell a félév során egy előadást tartsunk iskolásoknak - én az egészséges táplálkozásról beszéltem és nagyon jó élmény volt
    💛 Via mini-tréningje és főleg a barátkozós cikk!
    💛 Kincsesfüzet Timi blogján írt a bullet-journalról, még csak nagyban futottam át, de úgy tűnik, ezt talán egy olyan módszer lehet, ami működhet nálam is
    💛 reggeli PixWordsözések, amíg várunk reggel a kórházban

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyszer szívesen kipróbálnám a 18+-os activityt (szigorúan sok alkohollal vegyítve:D)!
      Via mini tréningje tényleg tök jó volt, bár rajtam szerintem nem lehet segíteni :D
      A bullet journal elsőre nekem is nagyon tetszett, az mindenképp tök jó ötlet, hogy a különböző jellegű jegyzetek mellé rajzolgatsz kis jeleket meg ilyesmit, így jobban elválasztódnak a teendők, emlékeztetők... viszont az nekem nem jön össze, hogy hogyan tervezel vele előre mondjuk 2 hónapra? Lehet, én nem látom a lényeget aztán. :) De a naptár ill. bullet journal hibrid szimpatikus nekem is:)

      Törlés
    2. Nagyon jó, ajánlom! :) Én igazából féltem attól, hogy majd ciki lesz és elröhögjük az egészet, és nem fogunk rendesen játszani (volt rendes Activity is tartaléknak azért) - főleg hogy a mi társaságunk nem iszik, még az se lett volna ami meghozza a bátorságot :D, de tök jó volt. Egyrészt a legtöbb kártyán rendes szavak vannak, elég ritkán kell piros kártyát húzni. Másrészt a piros szavak sem voltak trágárak vagy ilyesmi, csak simán 18+-asok. Az első játszma után mi meg is elégeltük, hogy milyen kevés ilyen szó fogyott, úgyhogy a másodikat már fordítva játszottuk, úgyhogy minden felnőtt-szó meglett a végére. Emiatt azt mondom, ezt tényleg csak kipróbálásra érdemes, mert ezután nem lenne érdekes, hogy ezeket a szavakat mind ismerjük (a klasszikus és az Action Activityvel már évek óta játszunk és soha nem unalmas).
      Ahogy néztem, ebben is lehet előre tervezni valamennyire. Mondjuk nekem pont az tetszik benne, hogy nincs túlbonyolítva. Imádom például a filofax gondolatát és kinézetét, de egyszerűen nem lenne amit beleírjak. Ez a bullet journal meg végül is olyan, mint egy füzetbe írt to-do list, gyakorlatilag ezt csinálom apró cetliken és txt dokumentumokban, de így sokkal jobb lesz egy helyen és feldátumozva. Én szerintem a kis jelekkel sem fogok bíbelődni, csak annyi lesz, hogy megoldva, áthelyezve, törölve. :D

      Törlés
    3. Amúgy kb ezt tudja a Google Keep is, csak az a digitális verzió :) Most teljesen beleszerettem, már alig írok valamit papírra, a grafomán énem kiabál is rendesen, hogy néha azért írjak már valamit. :D
      De amúgy nekem is az van, hogy nem tudok elég kontentet teremteni, úgyhogy már olyanokat írok fel, hogy milyen körömlakk volt rajtam meg ilyenek :D

      Törlés
  6. A lakkok közül a felső sorból a második, az alsó sorból a második és a harmadik megvan, és az alsó sorból az elsővel és az utolsóval én is szemeztem. :) Melyiknek nem jó a minősége?
    Én most büszke vagyok magamra, hogy ebben a hónapban csak két lakkot vettem, jó, azok drágább márkák voltak, de most erre törekszem, hogy inkább csak egy-két nagyon vágyott lakkot vegyek. :)

    A hosszú hétvége nekem is nyugis volt, úgy volt, hogy szombaton bulizni megyünk, de végül csak a Városligetben sétáltunk és filmeket néztünk. :) Mondjuk én amúgy elég sokat pörgök, de elárulom, néha nagyon fárasztó és anyagilag is megterhelő ennyit jönni-menni. Próbálom magam most már én is visszafogni, meg arra gondolni, hogy semmi nem történik, ha otthon pihenek és nem megyek sehova, de még mindig bennem van a késztetés, hogy csakazért is menjek valahova.

    Nem is ismertem ezt a Google Keepet, köszi, hogy megemlítetted, el is mentettem magamnak a linkjét. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor vannak közös pontok lakkok terén is :D A Lovely, szokás szerint... na az borzalom. Egyrészt ránézek az üvegre, benne a szépséges lakk csillámokkal, a trendkiadás neve ráadásul Luxy vagy valami ilyesmi. A lakk pedig matt. :O És nem szép, meg nem is valami tartós. Fedőlakkal talán oké, de én már azon felidegesítettem magam, hogy nem bírják ráírni az üvegre, hogy hééé ez egy matt lakk ám! (Tudom, hatalmas problémáim vannak.)
      A másik, az nincs a képen, de a RDL Indian Summer, eleve a szín se olyan szép felkenve szerintem, olyan "olcsó" hatása van, két rétegben nem fed normálisan, illetve nekem egy órán belül lepattant az egyik körmömről, ilyet még nem láttam :)

      Te miket vettél? Big Bang például? ;)

      Nyilván mindenkit más tevékenységek kapcsolnak ki, ha neked mehetnéked van, akkor nyilván arra van igényed, nem? Amúgy nem tudom, mondtam-e, de A kiútban van szó erről a típusról, bár gyanítom te azért kicsiben nyomod, ott erősebb példák voltak. Jó időben különben nekem is nagyobb kedvem van mobilizálni magamat, de a hidegben olyan jó itthon :D

      A Keep nagyon kis egyszerű, de pont azért jó szerintem. :) És ami a legjobb, hogy a listákon ki lehet húzni a tételeket, óó hát az mekkora boldogság :D

      Törlés
    2. Azzal, hogy a Lovely matt, én is csak egy blogger posztjában szembesültem... Egyébként én nagyon utálom, ha valamit nem jeleznek az üvegen, ennyit azért igazán rá lehetne írni, mert nem mindenki szereti a matt lakkokat, nekem is vegyes velü a viszonyom.
      Ó, pedig az Indian Summerrel én is szemeztem, tényleg hasonló az ízlésünk. :)) Akkor jobb, hogy inkább kihagytam, ez katasztrofálisan hangzik. :/

      Igen. :D A másik meg az OPI, amiből bár három réteg kell, de elég tartós és meg is dicsérték a körmömön. :) És olyan jó neve van: I Sea You Wear OPI. :)

      Persze, csak néha már-már pánikba tudok esni, ha van egy olyan hetem, ahol nincs tele a naptáram. Amikor meg tele a naptáram, azon sóhajtozom, hogy nincs egy pihenős napom sem... Szóval nálam ez a mindig az kell, ami nincs tipikus esete. De A kiutat már csak ezért is szeretném elolvasni, csak nincs meg a könyvtárnak, ahova járok. :/ De lehet be fogok ruházni egy saját példányra.
      Egyébként megértelek, néha fizikai fájdalmat érzek, ha ki kell lépnem az ajtón ilyen időben. :D

      Most csináltam is egy könyvtáras listát, nagyon kis praktikusnak látszik, köszi még egyszer. :)

      Törlés
    3. A Lovely ráadásul nem először ver át :D Egyszer vettem egy élénk türkiz csomagolású tust, ami valójában halvány acélkék, hát nyilván gondolhattam volna. :D

      Hű, ez az OPI gyönyörűűűű! Nem csodálom, hogy megdicsérték :)

      Megértelek, nekem is volt régebben ilyen időszakom. Csak azóta ellustultam :D

      Szivi, örülök, hogy bejön ez a keep cucc. :)

      Törlés