2015-10-22

Things I Love Thursday #40

Süt a nap, tegnap reggel mind rácsodálkoztunk, és megállapítottuk, hogy ez mennyire csodálatos! Az azt megelőző esőfüggöny ellenére totál jó kedvem van, tele vagyok energiával agyban, ez szerintem nem fog olyan sokáig tartani, mert nehezebb idők jönnek, de élvezem, amíg lehet! :) Ma ráadásul gyakorlatilag már péntek van, éljen-éljen! Ki mit csinál a hosszú hétvégén?


+ Végre megnéztük A marsit a moziban! Lehet, hogy nem moziünnepen kellett volna menni, jézusom, mi volt ott... Egyébként a film után még jobban értékelem a könyvet, szerintem az 1000x viccesebb, és helyenként mélyebb volt, nekem a film kevésbé nyújtott katartikus élményt, úgy éreztem, a lényeg elveszett.
+ Főztem finomakat, pl. ezt, gomba+sonka+krémsajttal töltött csirkemellet, pasta alla normát
+ Őszi Moyra lakkok <3 (borzalmasan rámtört a lakkmánia, a francba)
+ Mókoltam a bloggal, megváltoztattam a fenti menüsor tartalmát, hogy kicsit relevánsabb legyen, és megsokszoroztam a címkék számát (majd bevágtam őket alulra), erre mondjuk ráment a fél hétvégém
+ Előrendeltem két könyvet a listámról: az Enyém a várat és az Armadát.
+ Tea hegyek! Love/hate viszonyom van a teával, ráadásul minden évben más fajtát preferálok, tavaly csak chai-t voltam hajlandó inni, idén viszont inkább a gyümölcsösek csúsznak. Kedvencem most a Meßmer Schneewunder cseresznyés-marcipános (aminek szerintem fahéj íze van).
+ Korán reggel átbiciklizni a temetőn - tudom, hülyén hangzik, de úttorlasz van arra egy ideje, és a biztonsági őr bácsi azt javasolta, hogy bent kerüljek, és jöjjek ki a másik bejáraton (elég nagy a komplexum). Szürreális élmény volt, mintha egy gótikus regény hősnője lettem volna, biciklivel.
+ @lajoscica az Instagramon!

És felétek?

16 megjegyzés:

  1. Annyira jó ez a napsütés, az ember mennyire tudja értékelni több napos esőzések után, ugye?? :)
    Ez a heti titlted nagyon tetszik és több eleme nekem is öröm, a Moyra lakkok lehetséges hogy ma megjönnek (már a városban vannak :D), Lajoscica igazi sztár, nagyon jók a képei! :D
    A címkék is nagyon jók, én Teklánál láttam először ezt a típus szerinti bontást, praktikus, főleg nálam a több száz címkénél :D
    Már nagyon várom a du-t, hogy mehessek haza egyrészt, meg könyvtárazok is egyet, meg el kéne mennem fotózni ebben a szép időben :) Jövő héten meg egész végig otthon leszek - lesz is sok dolgom :D
    A marsit meg el kéne olvasnom?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kuka kiscicámat ma is próbáltam fényképezni, de nem egyszerű. Mondtam neki, hogy nem ezért csináltam neki azt az Instagram fiókot, úgyhogy ehhez tartsa magát!!
      A címkéket én meg nálad láttam, szóval köszi :D Főleg a Google két szép szeméért csináltam meg őket, állítólag a kis robotjaik szeretik a címkéket :)
      A marsit el kéne olvasnod, igen :D

      Törlés
  2. Jajj mennyi szép tea! :D
    Az én listám:
    ♥ holnap reggel már itt lesz a kedves!
    ♥ apával vacsorázni az egyik kedvenc helyemen
    ♥ elkezdtem írni a szakdolgozatom! szombat óta már megírtam a tizedét, és ha túl vagyok a bevezetőn, még gyorsabban fog menni, mert azt már magamtól írom, nem a szakirodalomból szemezgetve (amit angolul nézek, így kicsit lassítja a dolgot, amikor rájövök, hogy egy-egy szónak nincs is magyar megfelelője). magamat is megleptem, hogy mennyire élvezek vele foglalkozni (és nem azért, mert annyira érdekelne a témám). így jár, ha egy írásmániás olyan egyetemre megy, ahol egyetlen nyomorult beadandót sem kell megírni - most én vagyok a fuldokló, aki végre levegőhöz jut :)
    ♥ egy régi levelezőtársam megkeresett facebookon, és újra levelezünk - a héten kaptam meg az első levelét
    ♥ véres hurka! megint kaptunk csomagot otthonról és mama tett bele ezt is, úúú, a legfincsibb dolog a világon!
    ♥ újra itt a gyümölcsprés-évszak! helló, alma-, szőlő-, répa-, céklalé!
    ♥ mostanában non-fictionre vágyok - erre az angol KonMaris csoportban belefutok egy posztba, ahol rengeteg ilyen könyvet ajánlanak
    ♥ sötétben világítós Stikeezt kaptam tegnap a Lidlben!! kérj és megadatik :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Milyen ügyes vagy, hogy ilyen jól haladsz a szakdogával, de most legalább kiélheted magad az írásban! :)
      Hurka, nyami :)
      Lassan szerintem én is rákapok a turmixolásra, lassan nem lesz olyan gyümölcs, amit magában képes lennék megenni...
      Majd figyelem, hogy milyen non-fictionöket olvasol! :) Múltkor olvastam az értékelésedet A kérés művészetéről, eddig nem érdekelt az a könyv, de most már igen!

      Törlés
  3. Bevallom, engem a több napig tartó szakadó eső sem tudott most lehangolni. Sőt, egyik nap a szakadó esőben nem bkv-ztam, hanem hazasétáltam. Szerintem cseppet sem néztek hülyének, hogy andalgok a körúton az esernyőmmel kettesben :D
    De a mai nap is jóó volt, pláne, hogy kivettem egy nap szabit. Igaz, hogy piszok hideg volt, de masszázsra menet élveztem a szikrázó napsütést.
    Tegnap gondoltam rád, este megkívántam egy jó kis chai teát, ittam is egy forrót miközben kuckóztam az ágyban a könyvemmel. Még mindig a tavaly vásárolt DM-set fogyasztom, sajnos azóta sem láttam. Most a Tesco Finest márkát kergetem, de egyelőre sikertelenül.
    Kíváncsi leszek az Enyém a várra, én is szeretném, de megvárom a véleményeteket, bár az is lehet, hogy kibújik belőlem a könyvhörcsög :)
    Szerintem nem hangzik hülyén ez a temetős dolog. Volt, hogy minket elvittek anno középiskolában oda egy sétára ősszel és nagyon érdekes hangulata volt az egésznek.
    Lajoscica sztááár :)
    Nekem most egész jó hetem volt, rövid, de sok melós viszont haladós, plusz ez a nap szabi, egy régi kedvenc újrázása, ma sütöttem kétféle sütit (holnap megyek barátokhoz és a sütit mindig én nyerem meg) és hétvégére vettem forralt bor alapanyagokat, úgyhogy partizok majd egyet magamban a könyvemmel :) Plusz én is beterveztem A marsit a moziban szombatra. Meglátjuk milyen lesz a könyv után.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szuper, ne engedjünk a felhőknek! :)
      Úgy tűnik, mindennek ellenére valami pozitív energiák röpködtek a levegőben!
      Sajna a dm-es teát már én sem találtam meg sehol... A Müllerben nézz körül esetleg chai ügyben, a finest típusú finom, jóóó fűszeres, kisebb tescókban én sem láttam, úgy rendeltük. De láttam valahol, hogy van elvileg vaníliás verziója is, mmm. :)
      A könyvhörcsög énünket nehéz elnyomni ebben az óriási dömpingben. :) Én is igyekszem priorizálni, de nem egyszerű.

      Jól tetted, hogy eljöttél szabira, plusz egy nap a hosszú hétvégéhez :) Ezek szerint biztos finom sütiket sütsz, ha te nyered meg mindig! Jó bulikázást a barátokkal meg magadban is. :))
      Kíváncsi vagyok, mit szólsz majd A marsihoz!

      Törlés
  4. Teák, marsi, Lajooos, előrendelés, és temetőben biciklizás a lá Flavia de Luce! :D Juhé! Köszönöm, hogy meghallgattatok ;)
    Nekem is megjöttek a bookdepós könyveim, köztük az illusztrált HP :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is eszembe jutott Flavia, ahogy a temetőben kerekeztem :D
      Hú, nemrég néztem a bookdepós rendeléseidet, nagyon ígéretesek. :) Az a boszis könyv az ugye nem sorozat része? Csak mert láttam, hogy az írónak van még pár hasonló című könyve, de molyon nincsenek sorozatba rendezve.

      Törlés
    2. Nem sorozat, ezek különálló kötetek, egyenként, és tetszőleges sorrendben is olvashatók, azt hiszem, csak annyi a közös, hogy boszis történetek. :) Annyira szépséges az a könyv, hogy húú :) Nagyon örülök az ehavi zsákmányaimnak :)

      Törlés
    3. Akkor jó:) Majd mindenképp figyelem, hogy mit mondasz róla, mert szeretem a boszikat. :)
      Nem csodálom, hogy örülsz nekik, gondolom a HP is elég nagyot dob az egészen:)

      Törlés
  5. Ez a teás kép nagyon gusztusos. :) Én most a Müllerben fahéjas-marcipános-narancsos teát vettem, Teekanne-t, nagyon jó illata van és eléggé édes, szóval nekem találták ki. :)

    A Moyra lakkok közül az Audrey és az Avril a kedvenceim, ők igazi őszi lakkok. :) Sajnos az újabb kollekcióikban rendszeresen csalódtam, így egy ideje nem veszek tőlük lakkot. Ma az OPI-t fogom felkenni, ami világoskék, igaziból a nyári kollekció része, de nem baj, csempészek egy kis tengerpartot a hétköznapjaimba. :)

    Mivel ez a hetem és a jövő hetem is hétközben nagyon pörgős volt/lesz, ezért nekem a hosszú hétvége pihenős. Ma itthon vagyok, holnap megyek Pestre, és bár szombat este azért lesz bulizás, alapvetően filmnézős-heverős lesz a hétvége. :)

    Lajos iz da beszt! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a tea az valami téli nevű, nem? Vagy lehet már keverem, de valami ilyesmim volt tavaly asszem. De a marcipános íz kifejezetten jól esik teában (is) :)
      Én is lemondtam már a Moyráról, annyira nem vagyok oda a színeikért, de örülök, hogy ezekre rátaláltam, még az Audreyt legközelebb muszáj lesz megvenni, nem értem, hogyan hagyhattam ott...
      Tengerpart meg jöhet bármikor, nem? :)
      Jó pihit meg mindent nektek hétvégére! :)

      Törlés
  6. Én lettem Lajos 39. követője <3 De jóóóóó, hogy regisztráltad, imádok állatokat követni :) Tegnap reggel én is megnyitottam az irodai teaszezont, kávé helyett reggel azt iszom most már. Nem mondom, hogy nem aludtam el délben a gép előtt, de legalább finom volt. Én Teakanne teákat iszom, meg sima kamillást, ízesítés nélkül. Nem vagyok nagy teagurmé azt hiszem, nem is szeretem a teafüveket, mert baszakodni kell velük, csak a filter, rá forró víz és kész. Borzasztó lehet ezt olvasni egy igazi teásnak :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük a követést! :) Igyekszem majd rendszeresen kontentet generálni a cicának, de most épp dívát játszik és nem hagyja magát fényképezni, meg amúgy sem olyan fotogén a kis sötét teste.
      Áhh, kv nélkül meghalnék. De minimum sírok a fejfájástól, ha nem iszom. Kemény vagy! :)
      Egy igazi teásnak lehet, hogy borzasztó ezt olvasni, de hidd el, én is csak kocateás vagyok. Igazából jobban élvezem az egész felhajtást (vásárlás, főzés, ahogy ott gőzölög) a tea körül, mint az ízét. :D Az ilyen szálas füves izékkel én se bajlódnék :D

      Törlés
  7. Ez már igazán járt Lajosnak :D

    Már pár hete elkezdtem teázni, főleg az irodában esik nagyon jól szürcsölgetni, le is raboltam a benti készletet, jövő héten feltöltöm mindenféle finomsággal. Persze pont azt a dm-es teát nem lehet már kapni, amit az egyik volt kolléganő hagyott bent és isteni finom volt :D

    Taps a címkerendszerért, óriási meló lehetett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? :D De mondtam neki, hogy cserébe neki is hozzá kell tenni valamit, nem a levegőbe hoztam létre azt az accountot! :D
      Az én kedvenc dm-esemet se lehet már kapni... A Rooibos Chait. De végülis találtam jobbat helyette a teszkónál. De ez a teázgatás egész jól fel tudja dobni a mindennapokat, nem? :)
      Köszi, jah, kicsit sok időmet elvette, de nem volt nyűg, csak elment vele a hétvége. :)

      Törlés