2015-10-01

Things I Love Thursday #37

Kezdek kimászni az érzelmi posványból, egyre inkább azt érzem, hogy hatnak a magamra erőltetett ingerek, de nagy mértékű önfegyelem kell ahhoz, hogy fenntartsam az egyensúlyi állapotot. Zenék közelébe még nem szabad engedni, meg direktben nem gondolok , de vannak gyenge pillanataim, amikor úgy érzem, a hétköznapok egyhangúsága nem tudja lekötni elvágyódó lelkem minden kapacitását. Nyilván mindenki unja már a nyafogást, de higgyétek el, amikor nyafogok, az nem ilyen.


+ péntek esti vacsi a lányokkal (Pálffytália - kellemes csalódás volt nekem a hely), fincsi kaja, egy fokkal kevésbé fincsi bor, és nagyon visszafogottak voltunk :D
+ szombat délelőtti vásárolgatás anyuval, tudom, hogy felszínes vagyok, de ez jót tett a lelkemnek (felsők megint vicces áron, bokacsizma, új wok a régi elhasznált helyett)
+ az idei első tökös étel: sütőtök krémlevest főztem kókusztejjel
+ Yankee Candle imádat (bocs, most egy darabig ez a téma étlapon lesz), illatozik a lakás! Hétvégén befotóztam az összes tartot, úgyhogy jön majd hamarosan az első adagról a teszt.
+bő fél hónap alatt sikerült elolvasnom egy darab könyvet, brávó, katacita!
+ befejeztem a Bomlást is, hű, hát meglehetősen beteg könyv... sajna elég kiszámítható, de azért tetszett
+ vettem farmert a Lidlben - mostanában amúgy egyre több ruhát veszek ott, kész aranybánya az a bolt
+ még mindig tudok biciklivel járni, mert nincs hideg

És felétek?

21 megjegyzés:

  1. Annyira bírom, mikor Lajos nem hajlandó kimaradni a buliból :D
    Megértelek, nehéz az ilyen bejegyzéseket megírni, amikor nincs topon az ember, nem akar hisztizni, de mégsem tehet úgy, mintha semmi gond nem lenne. Én vasárnaponként szoktam összeszedni a listámat, de a múltkorit úgy, ahogy volt, kihagytam inkább. De lesz ez még így se :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is, most örültem neki, mert már rég szerepelt a blogon testi valójában :D
      Igen, nem akarok hazudni sem (nem is tudok), meg lehangoló sem szeretnék lenni, pont nem ez a rovat célja. De szerintem mindenkinek vannak mélypontjai, rossz napjai, kedvetlen napjai, viszont ezeken túl lehet jutni :)
      Remélem, neked is jobb a hangulatod azóta (úgy vettem ki a szavaidból, hogy emiatt maradt ki a lista), semmi se tart örökké :)

      Törlés
  2. Úristen mennyi tart! :D Kérünk majd tesztet!! A minigyertyák is jók, egyelőre még csak a Honey glowt égettem 10 percig kb, de még másnap is éreztem :D Asszem fogok még rendelni tőlük. A következő a kv-s lesz és tájékoztatlak, hogy milyen.
    Lidl ruhák tényleg jók? Én még csak sportmelltartót meg trikót vettem, mondjuk az tényleg jó, de 'rendes' ruhát még nem vettem, na úgyis lesz glamour kupon jövő héten rá!! :D
    Hajrá, posványbúl ki! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom, rengeteg... :$ Már készül a teszt, csak még 1-2 illatot bevárok hozzá. De cukik ezek a tartok nagyon. A Honey Glow nekem is nagyon tetszett, őszi-parfümös-otthonos illat :)
      Igen, sportcuccokat is vettem, hát hogy mennyire jó minőség, azt nem tudom, de felsőket is vettem már meg fehérneműket, ez a farmer is egész jó, igazából nekem a h&m-es meg mangós farmerjeim is fél évig tartanak ki... :/
      Igen, a kupont én is néztem, majd lesem a kínálatot :D

      Törlés
  3. Lajoskaaa :D :) Nagyon édi. Ilyenkor véletlenül megy bele a képbe, vagy megkomponálod?
    Lidl nem rossz, néha lehet találni ruha-kincseket, de pl egy tök jó úszócipőt is Aldiban vettem, potom pénzért, évek óta kitart... :)
    Örülök, hogy már jobban vagy. :)
    Nekem elég átlagos hetem volt, de az se baj néha, viszont a hétvégém nagyon felpörög majd, sok program lesz, pl. megnézzük Mark Watneyt is a moziban. ;))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lajost nehéz instruálni, szóval lőttem egy rakat képet, amelynek egy részén rajta van (többnyire elmosódva, persze :D).
      Jó hétvégét neked, meg kíváncsi vagyok, mit szólsz a filmhez, remélem, majd hamarosan mi is eljutunk rá! :)

      Törlés
  4. Hű, kép alapján tényleg nem apróztad te sem el a YC rendelést! :D
    - elmentem apával egy aradi tárgyalására, így egy kis (800 km-es) kerülővel visszakerültem az egyetemre, nem kellett se cipekedjek, se buszozzak
    - bár kicsit rosszul sült el, nagyon későn indultunk mindkétszer, így a városban szétnézni sem tudtam, és vezetni is csak két órát, ellenben volt rohadt sok autóban punnyadás kettesben a sofőrrel - mégsem bánom cseppet sem, hogy elmentem, apa sokat mesélt útközben, egyetemi kalandokat, miegymást, és ezek is annyira nagyon ritka pillanatok
    - egyedül voltam egész héten a lakásban és még pár napig így lesz, imádom!
    - óriási takarítást csaptam, most minden olyan szép és tiszta
    - első házi forró csoki idén
    - telepakolva a fagyasztó mindenféle finomsággal (bolti dolgok, otthonról a hosszú út miatt csak befőtteket tudtam hozni)
    - mama-féle sütike, ami a várttal ellentétben nagyon finom (utálom a diós sütiket általában, ő meg sokszor süt olyat)
    - otthoni alma
    - net nélküli napok - roppant produktív voltam
    - sikerült visszaköttessem a netet pár nappal hamarabb
    - szép fém sütisdobozok a Lidl-ből (az aranybányával egyetértek, kedvenc üzletem! tegnap épp annak örömködtem, hogy idén is lesz nyuszipizsi, lehet az egyikre lecsapok, a nyuszipizsi az egyik legjobb dolog a télben! :D)
    - megkezdődött az egyetem, a stageken kívül elég laza az órarendünk
    - egész héten hatkor keltem és teljesen jól viselem, energikus vagyok (én, aki máskor fél nyolc, nyolckor is majd meghaltam, hogy milyen korán van) - remélem, fog tartani a jókedv, mert 2-3 hónapig most így lesz
    - minden sorbaállást gyorsan elintéztünk az egyetemen
    - mi vagyunk a legnagyobbak - annyira furcsa, nem is hiszem el!
    - beszélgetős - lasagna sütős barátnős vasárnap délután

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon nem apróztam el :D :$ De eddig nagyon tetszenek, az egyetlen kritikám, hogy alapjaiban nagyon hasonlóak az illatok, ugyanúgy mint hogy pl. minden Dove tusfürdőnek egyféle illata van, stb.
      Jaj, én nagyon tudok örülni, amikor elmegy az internet :D aztán rájövök, hogy mindenhez kell, még jó, hogy a háztartási gépek nem azzal mennek.
      A "mi vagyunk a legnagyobb"-akat viszont nem tudtam értelmezni :)

      Törlés
    2. Mármint az egyetemen, az én fejemben kötődött az előtte lévő két ponthoz, de így kívülről nézve tényleg nem egyértelmű. :)

      Törlés
    3. Ja ok, bocs, már értem :D így 5 óra tájt már csökken az asszociációs készségem :D

      Törlés
  5. Örülök, hogy lassan elkezdesz kilábalni, csak így tovább, napról napra jobb lesz :) És nem, nem vagy felszínes, mert igenis sokszor jót tesz a vásárlás az ember lelkének. Szuper látvány a sok tart - remélem, kapjuk majd a beszámolót, kell-e hozzá valami speckó tartó vagy egy szimpla illóolaj párologtató is jó lesz-e?
    Nincs hideg? Tyű, akkor Te jól bírod. Tegnap este fél7 felé battyogtam haza és bőrkabátban úgy éreztem, hogy kockára fagytam. Jó volt forró zuhanyt venni az YR-s mandulás tusival :D
    Nekem a heti jók: két szuper Rimmel lakk (Manhattant akartam venni, de kivonultak a drogériákból, amit sajnálok nagyon), Chai latte angol órán és ma munka után este Core training :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, tényleg kezdek felépülni a szerelmi bánatomból :D De azért néha eszembe jut, hogy ááá, aztán elszontyolodom...
      A Yankee Candle-ről legkésőbb jövő hét elején írok, amúgy tényleg jó hozzájuk bármilyen párologtató. Bár bele még nem tettem közvetlenül, mindig a kiürült mécsesbe töröm bele a viaszt és azt melegítem, most még ez jó így, mert sokféle illatot ki szeretnék próbálni. Aztán majd lehet, hogy lépek szintet is:)

      Ok, hűvös van, de biciklizni még tudok, amikor ennél hidegebb van, akkor már fáj a fülem meg nyüsszögök, de ez még határeset-kategória. Tegnap tényleg nagyon hideg volt már, én is hozzáfagytam a kormányhoz :D
      Nincs már Manhattan??? :O Jó, mondjuk sok mindent nem vettem tőlük, de akkor is.. igaz, nem is nagyon volt marketingjük, úgy nehéz azért... a lakkjaikat viszont én is szerettem.
      Milyen színeket vettél?

      Törlés
  6. Úúúúú, mennyi tart! Várjuk a bejegyzést :P
    Fel a fejjel! :)

    VálaszTörlés
  7. A Lidl tényleg jó. Én a hosszított felsőket és a gyerek fehérneműket veszem mindig ott.

    Ilyen gyertyát én is kipróbálnék egyszer, csak a mű illatokkal hadilábon állok... Várom a teszt eredményeket :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már csak egy próbafülke kéne a Lidlbe :D

      Na majd egyet viszek neked jövő héten, valamelyikből úgyis véletlenül kettőt rendeltem! :)

      Törlés
  8. Örülök, hogy azért szép lassan jobban vagy! Képzeld, nekem tegnapra begyulladt a torkom, szóval a hétvége az ágyban fekvésről és gyógyulásról fog szólni. :/
    De ahogy a hózáró posztomban is írtam, azért voltak jó dolgok is a héten, a jövő hétre meg összeszedem magam, mert akkor is klassz programok várnak. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Ó, hát neked akkor meg jobbulást!! Remélem, hamar rendbejössz és újult erővel vetheted bele magad a jobbnál jobb eseményekbe! ;)

      Törlés
  9. Ebben a hétben talán most volt a legjobb mivel elkezdődött a gyógy-sportmasször képzés ami szuper volt mert most végre szabályosan mindent elsajátíthatok és a végén még szakmát is szerzek vele .Tök szupi volt ma mivel most az összes simtást,dörzsölést,gyúró fogást áttvettük párokba.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Masszőr leszel? De jó! Gondolom a családod örül neki :) Amúgy a masszázs csodás dolog szerintem is, mindenkinek jót tenne, testileg-lelkileg :) Hajrá! :)

      Törlés
    2. Igen mindenképpen szeretnék az lenni egy év múlva és majd későbiekben rá építeni egy általános asszisztensit amire rátudom majd építeni az ergoterpeutát ezek a jövőbeni tervek szakmai vonalon majd szép lassan mindegyik meg lesz .Nagyon összetett dolog a masszázs rengeteg mindenre hat .

      Törlés