2013-12-14

Miért mindig a kajás leírások fognak meg a könyvekben?



"Bárhova néztem, ételt láttam. Hideg disznósültet, kövér sült csirkét, a bőre mintha lakkozva lett volna, ropogósra sült tepsis krumplit, aszpikos paradicsomot, krumplisalátát, uborka- és céklasalátát, rózsaszín sonkát, muffint, pogácsát, kerek cipót, gyümölcskenyeret, banánkenyeret, gyümölcstortát, világos és sötét krémes tortát, citromos habcsókot, almás és meggyes pitét, tálkákban befőttet, tíz-tizenkét fajta savanyúságot és mártást. Görögdinnyehéj-savanyúságot. Craig kedvencét. Mindig azt mondta, legszívesebben ezt enné ebédre, vajas kenyérrel."

/Alice Munro: Asszonyok, lányok élete/

2 megjegyzés:

  1. Egész nap ettem, elolvastam ezt az idézetet, és éhes lettem.

    VálaszTörlés
  2. Ugye? :) Ezt a dinnyés hülyeséget megkóstolnám különben. (nem mintha a többit nem...)

    VálaszTörlés