2015-10-18

Bőrápolós kívánságlista

Felfedezhettétek, hogy kissé rákattantam arra, hogy kialakítsak egy profibb bőrápolási rutint, mint amit eddig alkalmaztam magamon. Körülbelül két hónapja használok mindenféle szuper kencét az arcomra, aminek egyértelműen látszik az eredménye! Hála az AHA hámlasztómnak, rettentő sima a bőröm felülete, és a ráncaim is halványultak (épp ma fedeztem fel, hogy a szemem körül kb nincs is ránc!), hidratált az egész arcom (ezt a hyaluronnak tudom be), illetve kíváncsian várom a C-Vitamin szérum áldásos hatásait is a folthalványítás terén. Két probléma van még, amit szeretnék megoldani, az egyik, hogy az időnként problémás bőrömre valami jó gyulladáscsökkentő dolgot találjak - erre lenne jó a BHA, de egyelőre tanácstalan vagyok, - meg hogy egy egyenletes bőrszínt tudjak kreálni magamnak. 
Összeszedtem hát, hogy mikre szeretnék még lecsapni, a lelőhelyek a Wishtrend, a Paula's Choice, az Ebay és a LUSH lesznek.




WISHTREND

Chica y Chico Asta-Z 4.0 krém | $24.90 $18.68 30 ml
Ez a krém vagy hidratáló vagy akármi 4% Astaxanthint azaz egy brtuáldurva antioxidáns összetevőt tartalmaz, ezáltal segít a folthalványításban, egyenletessé teszi a bőr színét. Az első rendelésemhez kaptam belőle mintát, nagyon kellemes állagú krém, hidratáló helyett is jó lehet, bár azért van ára, de ennyi hidratáló sokminden mellett, amit amúgy is használok, nekem tök jó lenne egy vékony rétegben. A következő rendelésemnél ez biztosan jön velem! 

A bőrnek elméletileg nem tesz jót a magas pH, illetve az egyes szérumok, kezelések is hatékonyabbak alacsony pH-jú környezetben. Ezért gondoltam arra, hogy kipróbálok egy direkt alacsony pH-s arctisztítót, de ezzel még csak szemezgetek. Lehet, egyszerűbb (és olcsóbb) lenne vennem egy csomag lakmuszpapírt vagy pH indikátort, amivel meg tudom mérni az itthoni cuccaimat. 

Ennek a toniknak a pH-ja 3,9 tehát kellően alacsony ahhoz, hogy szépen előkészítse a bőrt a hámlasztásra meg ilyesmikre. A bőröm amúgy eléggé ellenálló, így nem reagálja túl az egyes kezeléseket, sőt, néha úgy érzem, eredménytelenek. Főleg a BHA, pedig annyira szeretném, ha működne!

Nemsokára elfogy az a doboz, amit az előző rendelésemhez kaptam ajándékba, és megfogadtam, hogy ha újra rendelek, bedobok a kosárba 1-2 csomagot ebből, mert annyira istenien puha és gyengéd és tökéletes!

Wishtrend októrberi kuponkódok:
WISHOCT2015  = 10% kedvezmény ha $55 felett rendelsz
WISHGIFT2015OCT = One free Skinmiso handy cleansing kit ajándékba (utazáshoz sminklemosó kendők)
Első rendelésnél $5 kedvezmény: 063474911 vagy regisztrálj itt.

Paula's Choice

Ahogy már elsírtam, nem tudom, mit kezdjek a BHA hámlasztókkal. A Cosrx olyan volt, mintha vizet locsoltam volna az arcomra, a Paula's Choice-okból rendeltem mintákat, de ilyen pici mennyiség alapján nem tudok dönteni (maximum arról, hogy melyiket ne, mert valamelyiket nem bírom elviselni magamon). Mindenképp a liquid állagú deluxe minták (30 ml) felé húz az eszem, de a következő három közül nem tudok választani, mindegyikről olvasok jót/rosszat/semlegeset, így ha valamelyiket próbáltátok, ismeritek, ne tartsátok magatokban az információt! :)

PC Skin Perfecting 2% BHA Liquid Exfoliant - Szerintem ezt használják a legtöbben, én két mintát használtam el belőle, és néha úgy éreztem, hogy egész jó, pl. mintha a faggyútermelést kordában tartotta vola, de mondom, ilyen kevés mennyiség használata után nem tudok önálló véleményt alkotni róla. Vízszerű állaga van, nem zavaró, könnyen beszívódik (míg a géles társa borzasztóan fullasztó).
PC Resist Daily Pore-Refining Treatment 2% BHA - Erről sem tudok mást elmondani, legfeljebb annyit, hogy míg a Skin Perfecting mintában kb 4 használatra elég cucc volt, ezekben 1-re is alig, így végképp nem tudok róla véleményt mondani, de alapvetően dicsérik, és ugyanazt ígéri, viszont valamivel drágább.
PC Clear Extra Strength Exfoliant 2% Salicylic acid - Ebből létezik egy gyengédebb változat is, viszont mivel tényleg úgy érzem, hogy a bőröm nem igazán képes reagálni a BHA hámlasztókra, talán érdemes lenne egy erősebbel próbálkozni.


Benton Snail Bee High Content Lotion - Arra az esetre, ha valami extra hidratálás kéne a pofimnak. Egyelőre nincs vész, de lesz itt még jéghideg, meg száraz levegő a fűtéstől, aztán meglátom, arra hogy reagálok idén, és lehet beújítok egy ilyet, sokfelé dicsérik. Ráadásul óriási mennyiség, ár-mennyiség arányban tökéletes. 
Innisfree The Minimum Sun Cream SPF25 PA++ - Egyelőre van fényvédőm, amivel kihúzok még egy kis időt (és tudom, hogy télen is kell fényvédő, de amikor sötétben megyek el itthonról és sötétben jövök haza, tökéletesen feleslegesnek érzem), de legközelebb szerintem ezt fogom kipróbálni. Szép, minimál összetevős krém. 


Cup of Coffee - Kávéillatú arcpakolás radírozó szemcsékkel - bár fizikai hámlasztókról próbálok leszokni, néha azért lehet csalni, nem? :) Biztos, hogy a következő Lush-rendelésemnél nem fogok tudni ellenállni neki!

Használtok valamit a fenti termékek közül? Véleményeket nagyon szívesen fogadok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése