2013-03-14

A keratinos egyenesítés után egy hónappal

Nagyjából négy hete vetettem alá magam a brazil keratinos hajegyenesítő procedúrának - erről beszámolót is írtam -  szerettem is nagyon a tincseimet utána! Nem csupán az egyenesség miatt, hanem azért is, mert a hajam puha és könnyen kezelhető lett, és a hajvégeim is egy fokkal tűrhetőbb állapotba kerültek. Az eljárás hatása a fodrászok és különböző cikkek szerint nem kikopik a hajból, hanem lenő, így 2-3 havonta kell megismételni a kezelést. (Már akkor sem terveztem visszamenni, csak ki akartam próbálni, hogy mit tud ez a híres keratinos cucc.) Mondjuk egy masszívan göndör hajú lánynál elég furán nézhet ki, ahogy lenő az egyenesség, amikor visszamentem utómosásra, a mellettem levő székben egy csaj haját épp egyenesítették - újra, mert állítólag rendesen felpúposodott neki a fejtetőn a göndörség.
Egy hónap elteltével (de igazából már legalább két hete) azt tapasztalom, hogy szinte semmi nem maradt a hajam puhaságából, fényesnek pedig egyáltalán nem mondanám. Oké, hogy száraz hajvégekkel vagyok megáldva, de használok rá mindenféle pakolást meg hajvégápolót. És az első egy hétben azért tényleg fényes, egészséges kinézetűek voltak a tincseim, most viszont ugyanolyan fakó, mint azelőtt. Még csak arra sem lehet fogni, hogy a festéssel elrontottam volna, mivel kizárólag a hajtövekre kenjük a festéket.
A kezelés egyenesítő hatása legalább megmaradt, vasalnom most sem nagyon kell, úgyhogy legalább ezzel nem ártok magamnak. Nekem viszont pont nem ez volt a lényeg, sokkal inkább vágynék puha, csillogó hajra, mint szögegyenes fürtökre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése