2014-04-13

Amikor a lányok megőrülnek - 2014 tavasz

Mivel a lányok ilyenkor tényleg megőrülnek, és rosszabb esetben még cipelnek magukkal tanúkat is a jeles esemény alkalmából (értsd: férfi, gyerek), messze elkerülöm az Árkádot a Glamour-napok ideje alatt, és csak egy-két kevésbé frekventált drogériába látogatok el, évről-évre egyre több és nagyszerűbb akció vár rám ott is, bőven ki tudom élni magam ezeken a helyeken. Péntek délután letudtam az egészet, úgy repült el az a 2(!) óra, amit a dm-ben és a Rossmannban töltöttem el, hogy azt se vettem észre, hogy éhes vagyok. 
Tervezgettem egy ideje a bevásárlólistát, felírtam, hogy mire van "szükségem", igyekeztem nem megvenni felesleges dolgokat. Szerintem ez a része egész jól sikerült, talán még kevesebb cuccot is szereztem be, mint ahogy azt elképzeltem. Például álltam a dm-ben a Maybelline állvány előtt és semmit nem találtam, amit érdemesnek láttam volna megvenni. Más kérdés, hogy pl. a rúzsokból nagyon kicsi volt a választék (nem hiszem, hogy egy fél nap alatt egy vélhetően elég alacsony forgalmú üzletet ennyire leraboltak volna), meg hogy a körömlakkok szerintem két éve ott állhatnak, mindegyik üveg valami nagyon furcsa állagú lötyit tartalmazott, elég szégyen, hogy egy drogéria ezt megengedheti magának. 



Úgyhogy a dm-ből az Alverde paletta jött velem, ezt anyunak vettem, mindketten régóta használjuk ezt a szemfestéket nagy lelkesedéssel; valamint a Sensodyne fogkrém, tudom, nagyon izgi, de én olyan kis nyomi vagyok, hogy még ennek is képes vagyok örülni. Ugyan a Dove deóra a Tescókban volt kedvezmény, de tudtam, hogy oda nem jutok el, viszont már régóta ki szerettem volna próbálni, szóval ezt is elhoztam. 

A Rossmannban már érdekesebb volt a helyzet, mivel akadt egy 25%-os dekorkozmetikumokra vonatkozó kupon is. Azért biztosra mentem, és megkérdeztem egy eladót, hogy ezzel ugye akárhány sminkcuccot vásárolhatok, erre a válasz: "Nem, ez csak a dekorkozmetikumokra vonatkozik." Nem láttam értelmét annak, hogy vitatkozzak, csak annyit mondtam, hogy az ugyanaz, de akkor köszi. Ezen a kuponon kívül egy 33%-os Palette-eset használtam fel, úgyis épp aktuális volt a hajfestés. És ahol a legtöbb időt eltöltöttem, az nyilván a sminkállványok környéke, nézzük csak, miket szedtem össze:


A képen narancsos, de a való életben inkább élénk korallpiros Rimmel lakk nem pont az, amire vágytam, a Szépséglabor blogon olvastam egy Instyle Coral árnyalatról néhány napja, egyből tudtam, hogy ő kell nekem, viszont nem találtam meg a polcon, így a Sun Donwert vettem meg. Szerettem volna egy halványrózsaszín lakkot is, erre a Catrice példányra esett a választásom - az első teszt alapján szép a színe, viszont elég hamar elkezdett lepattogni, bár az új Essence alaplakkal együtt teszteltem, lehet, hogy ő a ludas, majd kiderül. Pedig első körben az Essence lakk is tetszett, mert hihetetlenül kiegyenlíti a barázdált körmömet, ráadásul teljesen matt a végeredmény, és az sem utolsó szempont, hogy a bal kisujjamon megszárad, mire végigérek a jobb kezemen. 


A rúzsoknál nagyon sokat vacilláltam, a legjobb az volt, mikor végre találtam egy Rimmelt, ami tetszett, nézegettem, hogy mennyire hasonlót kerestem, aztán valami elkezdett gyanús lenni, úgyhogy leolvastam az árnyalat nevét, mondanom sem kell, hogy rájöttem, hogy már van ilyenem. De legalább rájöttem. Egyébként hiába van 200 féle árnyalat a boltban, alig találok olyat, amelyik kimondottan tetszik és még nincs hasonló a birtokomban. Végül egy NYC és egy Catrice jött velem haza, az előbbivel nem túl pozitívak a múltbéli tapasztalataim, viszont ez a szaténfényű, kicsit rózsaszínbe hajló piros rögtön a kedvencem lett, amióta hazahoztam, csak őt viselem. A Catrice Lip Balm nem ismeretlen számomra, van már egy pink színű darabom, amit imádok (viszont szerintem azóta  kivonták a forgalomból azt a színt), most egy pirosat hoztam el. Ezekről annyit érdemes tudni, hogy nem hiperpigmentált darabok, szép fényt és valamennyi színt adnak az ajkaknak, viszont egyáltalán nem szárítanak, tükör nélkül is könnyű őket használni. A táskámban most már három ilyen lapul, az egyik egy narancs Bourjois, érdekes, hogy a fele annyiba kerülő Catrice-t sokkal jobban szeretem. 


Nagyjából 16 éves korom óta nem volt színes szempillaspirálom, de épp megőrülök ezért a kék színért, meg a napfényes időben egyébként is szívesebben váltok színesebb, élénkebb sminkekre. (A tavaszi-nyári sminkekről régóta tervezek bejegyzést írni, de még várok hozzá egy szemceruzát, amit egy hónapja(!) rendeltem az ASOS-ról, mostanában iszonyat lassúak). 
Ez az Essence Colour Flash szempillaspirál, több színben is kapható - lila, türkiz, kék, zöld és rózsaszín - a célnak teljesen megfelel, és nem csupán színes, de egészen dús és ívelt pillákat lehet vele alkotni. Egyelőre imádom!


Szükségem volt egy egyszerű púderre, amit be tudok dobni a táskámba - mivel az Affinitone doboza felmondta a szolgálatot, a kezemben tört ketté egy boldogtalan pillanatában. Régen is volt Essence PureSkin púderem, és emlékeim szerint jóban voltunk, egyelőre még nem nagyon tudok nyilatkozni róla, mert csak egyszer próbáltam, viszont akkor sokáig megmaradt az arcomon átfénylés nélkül. 


Na őt meg majdnem kihagytam, pedig imádom! Volt már egy ugyanilyen Catrice pirosítóm bronzos árnyalatban, szerintem életem végéig elleszek vele, nagyon lassan fogy, közben iszonyú pigmentált, mindig valami puha, laza ecsettel viszem fel, hogy ne legyen túl sok. Szerettem volna egy barackos pirosítót meg egy szemhéjpúdert is, ezzel az egy termékkel letudtam mindkettőt.

Aztán elindultam hazafele, leültem a buszmegállóban, nem sokkal később leült mellém egy kislány cumival a szájában, lehetett vagy négyéves, majd megkérdezte, hogy van-e nálam körömlakk. Azt hittem, rosszul hallok. A nagymamája megerősítette a kérdést, és hát mit ad isten, volt nálam. Négy. A kislány örült nagyon, megkérdezte, hogy ki fogom-e ma festeni a körmöm és melyikkel. Jól megtalált, aztán lehet, hogy röntgenszemei vannak, és átlátott a táskámon. 

Ti vásároltatok a Glamour-napokon? Esetleg használjátok a fenti termékek valamelyikét? 

12 megjegyzés:

  1. Én csak menekültem a Glamour-napok elől. Pénteken, munka után betévedtünk egy H&M-be és nem értettük, hogy mi ez a tömeg és őrület, majd felvilágosított a barátnőm, hogy mi a szitu, no, azzal a lendülettel fordultunk is ki :)
    Csodás árnyalatú az a Rimmel körömlakk. Ezer éve nem pingáltam ki a körmöm, az, hogy olyan hamar lepattogzik, mindig elveszik egy időre a kedvem, de most látván a tiédet, megjött hozzá az a kedv :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jól tetted, ilyenkor nem lehet megmaradni a bevásárlóközpontokban meg hasonló helyeken..
      Én sem szeretek a körmeimmel foglalkozni, mert sajna nekem is nagyon hamar lekopik, pedig már szerintem mindent kipróbáltam, hogy ne így legyen. Aztán ha elkezd lejönni, és nincs lehetőségem épp javítani rajta, akkor megüt a guta :D Szóval megértelek :) Próbálkozz esetleg valami enyhébb színnel, aminél kevésbé látszik a kopás.

      Törlés
  2. A színes spirál tetszik a legjobban most :D pár dolgot vettem csak, majd készítek róluk bejegyzést, már csak azért is, mert vicces sztorim is van :) a kislány meg komoly lehetett, tuti átlátott a táskádon :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Figyelem majd a blogodat, fel is iratkoztam, kíváncsi vagyok :) A spirált imádom!!

      Törlés
  3. Oh voltam ám, de te már instagramon talán láttad is :)) Sok ruhát nem vettem, mert múlt hétvégén (vagyis az előtt) voltunk Oberwartban, az EO-ban, ahol betáraztam új ruhákból. De azért velem jött egy tescós (F&F-es) ruha, egy kis táska, Rossmannból szintén hajfesték, Müllerben végre vettem átlátszó fedőlakkot meg essence pontozót (ezt is már régóta szerettem volna), meg még a tescoban vettem Háztartáskönyvet, amiben felírogathatom a bevételemet (nem sok), és a kiadásokat (túl sok :D). Takkóból csak egy legginst vettem, mert nem volt bokáig érőm, meg egy klipszes-lógós fülbevalót :)

    Szép dekorcuccokat találtál, a rimmel lakkra azt hittem olyan mint az enyém, a Coralascios (lehet rosszul írtam :D). Kislány valami kis szuperhős lehetett! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Utólag csekkoltam instagramon, jó kis cuccokat vettél!:) Hú,ez a bevétel-kiadás téma lehet rajtam is segítene, de iszonyúan félek szembesülni az igazsággal... van valami app is erre, a pasim már letöltötte, remélem nekem nem kell:D

      Törlés
  4. Nálam ez a mostani Glamour-napok óriási pozitív csalódás volt. Pénteken letudtam egyedül a drogériákat, akkor csak a Müller volt gáz, cseszettül sokan voltak O.O a ruhák viszont szombatra maradtak, mivel együtt mentünk anyummal és az urammal, ők meg ugye dolgozó emberek. Kb a legrosszabbra készültem, de semmi tömeg, semmi tolakodás, semmi félórás várakozás a próbafülkék előtt, teljes béke és nyugalom :) a H&M már nem volt az igazi, de azt úgysem szeretjük. Egy-két dolgot leszámítva mindent be is tudtunk szerezni a listáinkról, mégsem vásároltuk agyon magunkat, és tényleg tök jó volt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet, hogy sokan direkt kerülik már ezeket a helyeket, és ezért voltak kevesebben :) Örülök, hogy sikerrel jártál! :)

      Törlés
  5. Nekem a Dove deó csalódás volt, baromi drága is, mondjuk hatékony, de foltot hagy!!! :-(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg rohadt drága, nekem egyelőre hozza a biztos hatást, de aztán ki tudja, lehet, hozzászokom, és nem lesz olyan jó.

      Törlés
  6. Én végül pont a tömeg elkerülése miatt Érden vásároltam péntek délelőtt, így teljes nyugi volt. :)
    A Rossmanban egy Lovely homoklakkot vettem, valamint egy zöld és egy kék Essence szemceruzát. A dm-ben pedig a szokásos L'oreal színezőm jött velem, chilis csokoládé árnyalatban, kíváncsi leszek, milyen lesz :), meg egy 2000 Calorie spirál.
    Emellett még csütörtökön voltam a C&A-ban, és kiválasztottam egy piros szoknyát meg kék melltartót, ezeket eltetettem, és másnap értük mentem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jól tetted :) Látom, azért szépen bevásároltál te is :) Az eltetetős módszer jó dolog, csak nem mindenhol ilyen jó fejek.

      Törlés