2015-07-30

Things I Love Thursday #28

Képkeresgélési ügyleteimben eddig jutottam, bocs, de hát tényleg, egy év alatt sok minden történhet, sok minden változhat. Milyen csodálatos érzés, amikor egy icipici gondolatmagocska elültetődik a fejedben, aztán elkezd növögetni, anélkül, hogy észrevennéd... és egy idő után nem tudsz szabadulni tőle, mert az a vágy vagy elképzelés az életed része lesz, és egyszer csak azt veszed észre, hogy ott vagy a megvalósítás küszöbén... Ok, ha nagyon gáz ez a bölcselkedős szöveg, majd azt mondom, hogy a macska átvette az uralmat a laptop felett. Ezzel csak arra hívnám fel a figyelmet - miközben keresgélem a legkevésbé közhelyes frázisokat, - hogy lehet, hogy vannak elképzelések, amelyek elsőre eszement és kivitelezhetetlen ötleteknek tűnnek, de érdemes végiggondolni, hogy úgy mégis mitől tűnnek annak, és mit tud tenni az ember azért, hogy az akadályok (ha azok tényleg valódi akadályok) elvarázsolódjanak az útból. 

+ HŰS!
+ új könyvek, szépek, illatosak: A kvarcóra hét dallama és az Asztrológiai útmutató összetört szíveknek
+ újrafelfedezett YouTube-erem: Gabriella, akinek ugyan eddig is néztem a videóit, de sokszor inkább idegesített, mint szórakoztatott, viszont most ahogy költözködik Londonba, feliratkoztam a vlog csatornájára is, és imádom a lakását, meg ahogy berendezkedik, időközben teljesen megszerettem a csajszit.
+ befejeztem egy könyvet angolul, majd el is kezdtem gyorsan még egyet, szintén angolul, és már nagyon jól megy, persze ezek elég egyszerű nyelvezetűek, de én annak is örülök, hogy ugyanolyan gyorsan megy már (ez a szint), mint a magyarul olvasás - most majd többet fogok angolul olvasgatni, de ez van, ha beérik a gyümölcs, na
+ hétfő esti borozás és cuki cicás szuvenírek Görögországból
+ ezt hallgattam rongyosra, meg néha ezt is, csak az utóbbi túl fülbemászó
+ túl vagyok egy fogorvoson (ideje volt, amúgy semmi vész, csak akkor is...) meg egy másik szűrés eredményének átvételén, ahogy idősödöm, egyre jobban remeg a kezem, ahogy kinyitom a kis könyvecskét, hogy megnézzem, mi van beleírva
+ tudom, hogy menthetetlen vagyok, de nem bírtam ki, hogy ne éljek a hvg könyvek akciójával (50% kedvezmény a FB10000 kuponkóddal holnap délelőttig), szóval jól indul majd az augusztus - mentségem, hogy kívánságlistás könyvek voltak, és nem impulzusvásárlás. :)

És felétek?

6 megjegyzés:

  1. Jó ez a kép és a gondolatod is - csak előre! (Velencére gondolt a szerző? :D).
    Hűűűs az tényleg jó, angol könyvekről is írsz majd? Láttam egy utazósat olvastál, meg még?
    (Fogorvoshoz nekem is vissza kéne menni, meg igazából egy nem sztk-s alapú, normális kivizsgálásra vkihez de félek, hogy nekiállnának fúrni-faragni a számban :( )
    Mit rendeltél hvg-től? Adj tippet! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hvg, gyorsan, amíg még él a dolog: két Austin Kleon (Lopj úgy, mint egy művész; Mutasd meg magad!), egy koreásat (Nélküled mi sem vagyunk) meg egy olyat, hogy Hogyan legyünk egyedül?
      Jó biznisz :)

      Angol könyvekről egyelőre még nem, legalábbis ezekről nem írok, mert ezt máshova csinálom, de majd hátha megjelennek magyarul, és akkor igen, addig meg majd a havi zárásban megemlékezem róluk. :) Ez az utazós nagyon jó volt amúgy!
      Lesz még egy "fordított" Így szerettek ők - híres szakításokról szól, meg valami kissé ponyva szerű nyomozós.

      A fogorvost én is mindig halogatom :/ De menj el, aztán túl leszel rajta.

      Törlés
    2. Köszi-köszi! Egyelőre nincs ötletem mit vennék, lehet megmaradok a nézelődés szintjén, meg a könyvtárban is van pár hvg-s könyv (School of life sorozat pl érdekel). A Kávészenvedély is itt van, ahhh ha tudtam volna korábban :D
      Ééértem, okés :)

      Törlés
    3. A kávésat is bedobtam a kosárba, de aztán mondom az már tényleg sok! :D (viszont most gyorsan előjegyeztettem:))

      Törlés
    4. Ó, a Hogyan legyünk egyedül nagyon érdekel, én majd mondjuk könyvtárból szeretném kivenni, és ha tetszik, utána megveszem. :)

      Törlés
    5. Épp ma álmodtam a könyvvel (nyilván úgy, hogy még nem kaptam kézhez), és amikor kinyitottam, csak étterem ajánlók voltak benne :D Nem tudom, ezt hogyan hozta össze a tudatalattim. :D
      Na de vissza a valóságba, remélem, nem okoz majd csalódást egyikünknek sem. Nálunk nincs meg a könyvtárban, szóval most gyorsan lecsaptam rá féláron :)

      Törlés