2013-02-25

Mai könyvtáras zsákmány


Ha nem lett volna muszáj elmennem a dokihoz, ki nem mozdulok otthonról, ugyanis nem vagyok annyira olyan állapotban, de mivel szerencsés módon roppant közel esik egymáshoz az orvosi rendelő és a könyvtár, gyorsan bedobtam egy-két lejárt cuccot, meg futottam egy gyors kört a gyerekkönyvtárban. A Guvat és Gazella az felnőtt, a Savanyú uborkára és a Heidire készülök egy ideje, a Várkastély a Kárpátokban is piszkálta már a fantáziámat, a Mandragóra utca 7. meg ott volt az új könyvek polcán, úgyhogy jött velem ő is. Mellesleg influenzám van a dokibácsi szerint, úgyhogy mikor hullafáradtan hazaértem a kis körutamról, gyorsan ledöntöttem fél liter limonádét. Holnap még kényszerpihenő itthon, aztán back to life, bár kezdek félni, mert ma még nem sok értelmes tettet hajtottam végre (kezdve ott, hogy nem találtam meg az orvosi rendelőt, plusz a work-from-home próbálkozásom során is kiderült, hogy a bacilusok nem tesznek jót a koncentrálóképességnek), szóval inkább ma már nem csinálok semmi hasznosat, mert úgysem sül ki belőle semmi jó.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése