2013-02-20

Növesszünk szempillát!

A napokban szembejött velem a Krémmánián a ricinusolaj, és elkezdtem olvasgatni az értékeléseit. Már csak azért is, mert otthon nekem is van egy majdnem teli üveg, de lassan szerintem belép az egyéves korba, úgyhogy lehet, hogy szegény a kukában végzi majd. Egyetlenegyszer használtam, a hajamra próbáltam ráapplikálni, de büdös volt és iszonyúan sűrű, így nem volt egy egyszerű művelet. Ráadásul pár órát rajta kell hagyni, hogy kifejtse a hajnövesztő és tápláló hatását, ilyen hosszadalmas procedúrákra pedig nagyon nehezen szánom el magam. Egyébként elég puha lett tőle a hajam, és mivel nagy nehezen sikerült kimosni a tövekből, nem zsírosodott tőle jobban. Egyszeri használat után nyilván nem tudom megmondani, hogy nőtt-e tőle a hajam jobban, meg szerintem az ilyen dolgok a Schrödinger macskája elven működnek, tehát honnan tudjam, hogy akkor amúgy milyen sebességben nőtt volna éppen, ha nem kenek rá az olajat.
Most viszont újra elszántam magam! Szempillanövesztő és -dúsító projektbe kezdek, csak félek, hogy belefolyik a szemembe ez a cucc. Olvasgattam mindenfelé, hogy hogyan vigyük fel, láttam kefés, ujjas és fültisztító-pálcikás módszert, azt hiszem, a legutóbbit fogom alkalmazni, azzal talán könnyű lesz felvinni a tövekre. Elég béna, semmilyen szempilláim vannak, néha irigykedve nézem az egyik munkatársam (fiú!) csapkodós fekete pilláit.
Nagyon jó lenne közben hajat is növeszteni, mert majd le szeretném vágatni (úgy 15 centivel), de ahhoz előbb meg kell növesztenem a frufrum, ami már az államig ér, de az nem elég, egyforma hosszú tincseket szeretnék végre, erre viszont még várnom kell.

Ti használtok ricinusolajat? Esetleg más hajnövekedést serkentő csodaszert?

7 megjegyzés:

  1. Én argánolajat használok a szempillámra, tök hosszú szempilláim nőttek és sűrűsödik is tőle (van mit), szóval nagyon jó cucc. Pedig lusta vagyok, csak párszor kentem be, de a hatása nagyon jó. Hajamra is kentem már, de az amúgy is gyorsan nő.

    VálaszTörlés
  2. De jó! És az argánolajnak milyen szaga van? Nekem csak ilyen avonos hajvégápolóm van, amit imádok szagolgatni, de meg sem merem nézni, hogy mekkora mennyiségben tartalmaz argánolajat.

    VálaszTörlés
  3. hát ne tudd meg, iszonyat büdös. igazából kecskeürülék szaga van :D az argánfa bogyóját megeszik a kecskék, aztán kikakilják, és ezeket gyűjtik be...
    http://www.lakomakonyvek.hu/v1_essay-arganolaj.php
    de arany árban van.
    igazából a ricinus luxus változata.

    VálaszTörlés
  4. Űűű remek lehet... Most olvasom, hogy van kecskés és nem kecskés változat is elvileg. Vicces amúgy ez a cikk, amit linkeltél :D

    VálaszTörlés
  5. Mi a helyzet most a pilláiddal, van hatása a cuccnak? Én most szemöldöknövesztésben vagyok, igazából nagyrészt visszanőtt már, de egy-két helyen ritkább, mint szeretném :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a kérdésedet, de be kell vallanom, hogy nem lett belőle semmi... Egyszer, ha felkentem :/
      Helyette inkább valami durván hosszabbító-göndörítő spirált használok - most épp a pár száz forintos Lovely-t, csodálatos - azzal elvagyok. :)

      Hajrá neked a növesztéshez, örülök, hogy használ! A lyukakat meg ki lehet tölteni festékkel, nekem az Essence szemöldökfestéke nagyon bejött.

      Törlés
    2. Nem akarom egyáltalán színezgetni, inkább ha kicsit hajlandó még sűrűsödni, akkor kap tartós festést. Meglátjuk, mit tud még produkálni :)

      Törlés